جام جم سرا- کارشناس ارشد روان‌شناسی گفت: آشتی دادن نگاه انتقادی جوان امروز با سنت رایج مهمانی نسل گذشته، در نظر اول غیرممکن به نظر می‌رسد اما می‌توان به چند راه‌ حل بینابین رسید که هم رضایت بزرگ‌ترها و هم رضایت جوان‌ترها را در پی داشته باشد.
کد خبر: ۷۸۲۷۳۶
جوانان و مهمانی‌های نوروزی

یاشا شایان با بیان اینکه برنامه‌تان را با پدر و مادرتان در میان بگذارید، گفت: بگویید کجاها را با آنها هستید و کجاها را نیستید. این جوری پدر و مادرتان حس می‌کنند که احترامشان را حفظ کرده‌اید.

شایان افزود: از مهمانی‌ها به عنوان یک فضای مهارت‌های اجتماعی استفاده کنید. رابطه برقرار کردن با فامیل، حتی به صورت موقت و سطحی در مهمانی‌ها، می‌تواند تمرینی برای دستیابی به مهارت‌های اجتماعی - که در محیط کار و تحصیل به کارتان می‌آید - باشد. از جمله این مهارت‌ها به گوش دادن، همدلی و حتی نه گفتن می‌توان اشاره کرد.

این روانشناس گفت: می‌توانید در میان افراد حاضر در مهمانی‌های نوروزی هم‌سن و سال‌های خودتان را پیدا کنید و ببینید واقعاً با شخصیت و علایق کدامشان بیشتر سازگارید. با این شیوه در این دید و بازدیدها حداقل یک نفر هست که شما منتظر آمدن یا مشتاق دیدنش باشید. (ایسنا)

newsQrCode
برچسب ها: جوانان مهمانی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها