گوش کنید؛ترانه هایی که بابک جهانبخش در جشنواره خواند

معجزه بابک جهانبخش در جشنواره موسیقی/تصاویر

جام جم نوا: بابک جهانبخش در ششمین روز از سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر پس از یک سال به برج میلاد تهران بازگشت.
کد خبر: ۷۷۱۹۷۸
معجزه بابک جهانبخش در جشنواره موسیقی/تصاویر

شامگاه 28 بهمن ماه اجرای بابک جهانبخش به شکلی متفاوت و با تکنوازی ساکسیفون یاشار خسروی سرپرست گروه نوازندگان در سالن همایش های برج میلاد آغاز شد.
بابک جهانبخش در حین خواندن قطعه «معجزه» روی صحنه آمد و در بین اجرای برنامه به حاضران در سالن خوش آمد گفت.
«مدار بی قراری» دومین قطعه ای بود که توسط جهانبخش اجرا شد. این خواننده موسیقی پاپ از مردم خواست که همراه او اشعار این قطعه را بخوانند و اکثر شرکت کنندگان در برنامه این اشعار را همراه با جهانبخش زمزمه کردند.
بابک جهانبخش پس از اجرای قطعه «تو چشمای منی» و پیش از آنکه قطعه «ای دل» را اجرا کند، گفت: برای آنکه بتوانیم قطعات بیشتری را در برنامه امشب اجرا کنیم ریتم برنامه تندتر شده است.
جهانبخش این طور ادامه داد که قطعه «ای دل» را بسیار دوست دارد و اولین بار در همین سالن آن را اجرا کرده که با شور و هیجان بسیار تماشاچیان مواجه شده است.
استقبال مردم از قطعه «دیدنی شدی» از آلبوم «من و بارون» بسیار دیدنی بود. در این قسمت از برنامه جهانبخش با معرفی و تشکر از مسعود همایونی آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده گیتار الکتریک، قطعه «حواست نیست» را که توسط همایونی تنظیم شده بود، اجرا کرد. جهانبخش در تمامی لحظات کنسرت توجه ویژه ای به بخش بالکن سالن میلاد داشت و از تماشاگران مستقر در بالکن می خواست تا مانند تماشاچیان قسمت همکف او را در اجرای برنامه همراهی کنند.
«منو نگاه کن» قطعه ای از آلبوم «اکسیژن» بود که جهانبخش یادآوری کرد این آهنگ تاکنون 12 بار در کنسرت هایش اجرا شده و بسیار خاطره انگیز و پرطرفدار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها