آمار فروش فیلم‌های روی پرده

«خواب‌زده‌ها» هم میلیاردی شد

4 فیلم جدید از امروز در سینماهای کشور اکران می‌شود

بهداد، رادان، حیایی، عبدی و اصلانی مهمانان پاییزی سینما

در حالی که اکران شهر موش‌ها 2 شور و حال عجیبی به سینماهای کشور داده و فروش خود را در دو هفته به چهار میلیارد تومان رسانده، دیگر فیلم‌های روی پرده که آنها هم درکل فروش مناسب و چشمگیری داشتند، با رسیدن به کف فروش جای خود را از امروز به چهار فیلم جدید می‌دهند. فیلم‌هایی که با بهره بردن از بازیگران محبوب و شناخته شده‌ای چون حامد بهداد، بهرام رادان، امین حیایی، اکبر عبدی و فرهاد اصلانی می‌توانند ادامه‌دهنده رونق سینماها باشند.
کد خبر: ۷۱۷۸۸۱
بهداد، رادان، حیایی، عبدی و اصلانی مهمانان پاییزی سینما
به گزارش جام‌جم، «آتش‌بس2»، «آرایش غلیظ»، «خواب زده‌ها» و «خانوم» چهار فیلم جدیدی است که از امروز بر پرده سینماهای کشور می‌رود و باتوجه به تنوع ژانری و موضوعی ظرفیت‌های بالایی برای جذب مخاطبان دارد.

آتش‌بس 2 باتوجه به موفقیت و محبوبیت قسمت اول یکی از شانس‌های موفقیت اکران پاییزی خواهد بود. این فیلم داستان یک زوج جوان به نام خسرو و ترانه را روایت می‌کند که دعواها و بگومگوهایشان تمامی ندارد. آنها که پس از چند سال زندگی مشترک و باوجود داشتن یک پسربچه هنوز به سفر ماه‌عسل نرفته‌اند، سرانجام تصمیم به این کار می‌گیرند، اما در سالن انتظار فرودگاه با دکتر روان‌شناس خود برخورد می‌کنند و فیل دعواهایشان یاد هندوستان می‌کند.

بهرام رادان، میترا حجار، گوهر خیراندیش، آتیلا پسیانی، دانیال عبادی، مهرانه مهین ترابی، فلور نظری و پژمان جمشیدی بازیگران «آتش‌بس2» به کارگردانی تهمینه میلانی هستند که از امروز در گروه سینمایی فرهنگ جایگزین فیلم «آذر،شهدخت،پرویز و دیگران» می‌شود.

«آرایش غلیظ» هم به‌عنوان جدیدترین ساخته حمید نعمت الله که آثاری چون بوتیک، بی‌پولی و وضعیت سفید را در کارنامه دارد، از امروز در سرگروه استقلال به جای فیلم «امروز» رضا میرکریمی اکران می‌شود. نعمت‌الله برای ساخت این فیلم جایزه ویژه هیات داوران جشنواره سال گذشته فیلم فجر را به دست آورد.

این فیلم هم باتوجه به حضور حامد بهداد و طناز طباطبایی و فضای خاصش می‌تواند از گزینه‌های فیلم‌های پرفروش امسال باشد. بجز این دو بازیگر، «آرایش غلیظ» از بازیگران دیگری چون حبیب رضایی، علی عمرانی، جمال اجلالی و هومن برق نورد هم بهره می‌برد.

این اثر سینمایی قصه جوانی را به تصویر می‌کشد که بار قاچاق ترقه و فشفشه‌های چهارشنبه سوری یکی از دوستانش را تلکه می‌کند و می‌خواهد آن را با کمک دختری که دوستش دارد، به فروش برساند.

یکی از ویژگی‌های این فیلم حضور سهراب پورناظری به‌عنوان آهنگساز و همایون شجریان به‌عنوان خواننده تیتراژ پایانی کار است. توزیع آلبوم موسیقی «آرایش غلیظ» دو هفته پیش از اکران فیلم، به نوعی مخاطبان را راغب به دیدن اثر هم کرده است.

در حالی که فریدون جیرانی این روزها مشغول کارگردانی سریال «تعبیر وارونه یک رویا» است، آخرین فیلم سینمایی‌اش یعنی «خواب زده‌ها» از امروز در گروه سینمایی آفریقا به جای فیلم پرفروش «کلاشینکف» روی پرده سینماها می‌رود.

این فیلم کمدی که در راستای نامش فضای غریبی دارد، درباره دختری مجرد و جنوب شهری به نام نازگل مشرقی است که به‌دلیل مشکلات اقتصادی، زندگی‌اش در حال فروپاشی است. اما آشنایی تصادفی او با کارخانه‌دار متمول و مجردی به‌نام فیروز نشاط باعث تغییر مسیر زندگی‌اش می‌شود.

فرهاد اصلانی، اکبر عبدی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی و ملیکا شریفی‌نیا بازیگران این فیلم هستند. از نکات جالب این فیلم این است که اکبر عبدی بازیگر توانای ایران بار دیگر در دو نقش زنانه ایفای نقش می‌کند!

«خانوم» نخستین ساخته تینا پاکروان، بازیگر، مدیرتولید و تهیه‌کننده سینما است که از امروز در سرگروه آزادی جایگزین فیلم موفق و تحسین شده «فرشته‌ها با هم می‌آیند» می‌شود.این فیلم در سه اپیزود ساخته شده است. اپیزود اول آن قصه زندگی زوجی است که به‌دلیل بدهکاری مرد در موقعیت بدی قرار دارند. اپیزود دوم درباره نویسنده خانمی است که با شوهر آهنگسازش که اعتیاد دارد، زندگی می‌کند. اپیزود سوم هم درباره مرد کارگری است که در حادثه‌ای هر دو دستش را از دست داده و خود را سربار همسرش می‌داند.

امین حیایی، شقایق فراهانی، سیامک انصاری، اندیشه فولادوند، اشکان خطیبی و پانته‌آ پناهی‌ها در فیلم «خانوم» بازی می‌کنند. حالا باید به انتظار نشست و دید فصل اکران موفق سپری شده با نمایش این فیلم‌ها ادامه پیدا می‌کند یا نه. اما آنچه مسلم است همه این آثار در رقابت با اثری چون شهر موش‌ها 2 کار بسیار دشواری پیش رو دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها