شمار شهدا به ۱۸۳۰ نفر رسید

۷۱ شهید در جنایات امروز صهیونیست‌ها

نیروهای اشغالگر اسرائیلی از صبح امروز یک‌شنبه تاکنون در جنایت‌های جدید خود ۷۱ فلسطینی را به شهادت رساندند که به این ترتیب شمار شهدا طی ۲۷ روز گذشته به ۱۸۳۰ نفر رسید.
کد خبر: ۷۰۱۷۶۱
۷۱ شهید در جنایات امروز صهیونیست‌ها

به گزارش شبکه خبری فلسطین الیوم، از صبح امروز یک‌شنبه تا کنون 71 فلسطینی در حملات علیه نوار غزه شهید و 150 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به‌گفته منابع پزشکی، صهیونیست‌ها امروز نیز یک مدرسه در رفح را که آوارگان فلسطینی در آن پناه گرفته بودند، هدف قرار داده طی آن 10 فلسطینی را شهید کردند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز منزل خانواده الغول در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد که طی آن 10 فلسطینی از جمله چند کودک شهید و ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی همچنین منزل خانواده ابوالقمصان در جبالیا واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند که طی آن 5 فلسطینی شهید و 7 نفر نیز زخمی شدند.

در بمباران منزل خانواده ابوالنجا در دیرالبلح نیز 5 نفر زخمی شدند، هواپیماهای جنگی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین منزل خانواده ابودلال در النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند که در جریان آن خانه به‌طور کامل تخریب شد اما آسیبی به کسی وارد نیامد و از سوی دیگر در بمباران منزل ابوجزر در رفح واقع در جنوب نوار غزه 4 فلسطینی شهید و 10 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین منزل خانواده الشاعر در رفح را بمباران کردند که طی آن 2 فلسطینی شهید و 9 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، در بمباران منزل القططی در رفح نیز 6 نفر زخمی شدند و همچنین مناطق مرزی و تونل‌های واقع در مرز نوار غزه و مصر نیز بمباران شد.

صهیونیست‌ها همچنین تجمع شهروندان در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند که طی آن یک نفر شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

نیروهای اشغالگر امروز همچنین مسجد شهدای الزیتون در حی الزیتون واقع در شرق غزه را بمباران و با خاک یکسان کردند و علاوه بر آن سه شهروند فلسطینی نیز در بمباران یک منزل متعلق به خانواده الشرافی در اطراف شهرک جبالیا واقع در شمال نوار غزه شهید و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین در جریان بمباران گروهی از شهروندان در حی الجنینه واقع در رفح در جنوب نوار غزه، 3 نفر شهید و تعدادی نیز زخمی شدند. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها