سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی به متقاضیان بیمه سلامت هشدار داد تماس‌های مشکوک برخی شرکت‌های خصوصی را در این زمینه نادیده بگیرند.
کد خبر: ۶۸۰۵۸۲

جام جم سرا:

مهدی میرشاه ولد اظهار داشت: طی روزهای گذشته تماس‌های مکرری از سوی مردم با روابط عمومی سازمان بیمه سلامت گرفته شد که می‌خواستند از صحت و مرجع تماس‌هایی که با‌ آن‌ها گرفته شده، مطلع شوند.

وی ادامه داد: برخی از شرکت‌های خصوصی از موج خبری روزهای اخیر بیمه سلامت سوء استفاده کرده و ضمن تماس با افراد، آن‌ها را ترغیب به دریافت کارت سلامت با هزینه 100 تا 130 هزار تومان کرده‌اند.

به نقل از تسنیم، سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی، تصریح کرد: مردم آگاه باشند که تنها متولی بیمه سلامت و درمان، دولت است و فعالیت هیچ شرکت خصوصی در این زمینه قانونی نبوده،‌ ارتباطی با سازمان بیمه سلامت ندارد و تماس این شرکت‌ها به نوعی سوءاستفاده از نام سازمان است.

وی همچنین در خصوص آخرین آمار ثبت‌نام افراد در سایت بیمه سلامت و صدور دفترچه‌ها نیز گفت: تاکنون 4 میلیون و 675 هزار نفر در این سایت ثبت‌نام کرده‌اند که دفترچه یک میلیون و 795 هزار نفر از آن‌ها صادر شده، افراد می‌توانند بعد از دریافت پیامک مبنی بر دریافت دفترچه از دفاتر پیشخوان دولت، به دفاتر طرف قرارداد سازمان مراجعه کنند.

میرشاه ولد در پایان گفت: دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد سازمان، در سطح استان تهران برای ارائه خدمات بیمه سلامت در روزهای تعطیل پایان هفته دایرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها