وقتی اهالی فوتبال به خورد و خوراک علاقه پیدا می کنند

ورود قلعه نویی به رستوران داری در تهران

قلعه نویی به نظری جویباری سپرده تا در صورتی که در جذب ابراهیمی موفق نبود به سراغ قاسم دهنوی برود. به این مطلب امتیاز دهید
کد خبر: ۶۸۰۵۳۵
درخواست عجیب قلعه‌نویی/ تماس جنجالی مسئولان استقلال با هافبک پرسپولیس

امیر قلعه نویی این روزها به شدت به دنبال جذب هافبک است و مهم ترین نیاز تیمش را در این منطقه می بیند. قلعه نویی برای پست هافبک دفاعی روی جذب امید ابراهیمی حساب ویژه ای باز کرده است و امیدوار است این بازیکن هر چه زودتر به استقلال بپیوندد.


ولی از آنجا که سپاهانی بسیار سخت بازیکنانشان را از دست می دهند، و مخصوصا ابراهیمی که سال ها در این تیم بازی می کند، سرمربی استقلال گزینه های دیگری را هم مد نظر دارد تا در صورت عدم موفقیت در جذب ابراهیمی به سراغ آنها برود.

اما گزینه ی بعدی قلعه نویی و آلترناتیو وی برای ابراهیمی بسیار جالب است؛ قاسم دهنوی هافبک سرخ پوشان پایتخت!

به گزارش آی اسپورت قلعه نویی به نظری جویباری سپرده تا در صورتی که در جذب ابراهیمی موفق نبود به سراغ قاسم دهنوی برود و برای انتقال این بازیکن به استقلال تلاش کند و نظری هم در روزهای گذشته تماس هایی با این بازیکن برقرار کرده است.


گفتنی است دو سال پیش هم دهنوی توسط قلعه نویی جذب باشگاه استقلال شد، اما این بازیکن ناگهان تمرینات ابتدای فصل استقلال را رها کرد و به بهانه عدم پرداخت قسط اول قرارداد به تیم تراکتورسازی پیوست. سال گذشته نیز این بازیکن به تیم پرسپولیس پیوست که در اکثر مواقع روی نیمکت حضور داشت و اصلا در بین پرسپولیسی ها محبوب نشد و به کار دایی هم نیامد.


باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی برای هافبک مشهدی پرسپولیس خواهد افتاد. آیا شما با انتقال قاسم دهنوی به استقلال موافق هستید یا خیر؟!(جام نیوز )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
قاسم اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
۰
۰
مثل روز برام روشنه اگه خدای ناكرده بیاد استقلال میگه من از همون اول استقلالی بودم این اقا نون به نرخ روز خوره
دكتر مثبت
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
۰
۰
این چند تا بازیكنی كه از پرسپولیس گرفته یه ذره به دردش خوردن؟! البته جز قاضی. اگه بازیكناشون خوب بودن واسه تیمشون بهتر از اینا بازی میكردن. هیچكس بازی های نیكبخت وقتی بال چپ استقلال بود رو فراموش نمیكنه. اما تا رفت پرسپولیس داغون شد. داغون!
فرهمند
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
۰
۰
بنظرمنم فكرنكنم به كاراستقلال بیاد.....بایدبدنبال هافبك دفاعی شش دانگ باشه.كاش استقلال بجای مهاجم زیادبدنبال گرفتن هافبك طراح خوب باشه..پارسال بخاطریه هافبك بازیسازخوب استقلال خیلی ضربه خورد
الیاس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
۰
۰
تا كی میخواهیم وقت خودمونو تلف كنیم. چرا نباید این همه هزینه ای كه واسه فوتبال میكنیم هدفمند و نتیجه بخش باشه. یه نگاهی به لیگهای كشورهای در حال پیشرفت بكنیم. توی تیمهای قدرتمند چه چینی‏‏ كره ای یا عربی اسكلت تیم رو با بازیكنای تكنیكی تأثیر گذار و تاكتیكی میبندند. هم كلاس فوتبالشونو میبرن بالا و هم بقیه بازیكنها رو ترغیب به بازی بهتر و با كیفیت تر میكنن! حالا ما هی از تیمهای خودمون با پولهای هنگفت بازیكن به هم قرض میدیم (نون به هم قرض میدیم)!! یه كم بالاتر فكر كنیم! تیمهای مثل گوانگژو . اف سی سئول و الهلال و.... همین كارها رو میكنن. چون فكر میكنن! اما این آقای شادابیان (كفاشیان) دو دستی فدارسیونو چسبیده و با ندونم كاریاش فوتبال مارو زوركی میخواد خوب جلوه بده............

نیازمندی ها