کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه وزش باد در نوار غربی کشور امروز شدت می‌یابد، گفت: در ساعات‌ پایانی امروز و فردا آسمان تهران بارش به صورت رگبار و رعد و برق را همراه با وزش باد تجربه می‌کند.
کد خبر: ۶۸۰۰۸۶
رگبار و باران، مهمان آسمان پایتخت

امین حسین نقشینه درباره شرایط جوی کشور، اظهار کرد: در ساعت‌های پایانی امروز استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، سواحل شمال، دامنه‌های البرز، دامنه‌های زاگرس، مرکز، شمال شرق و شرق کشور افزایش ابر در برخی ساعات رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: روز آینده علاوه بر مناطق واقع در نوار شمالی کشور در برخی مناطق از جنوب غرب، مرکز و شرق کشور افزایش ابر و بارش پیش‌بینی می‌شود.

شدت گرفتن سرعت وزش باد در جنوب غرب کشور

وی با بیان اینکه فردا در جنوب غرب کشور وزش باد شدت می‌یابد ادامه داد: از روز آینده کاهش دمای هوا از سواحل غربی خزر آغاز می‌شود.

نقشینه همچنین ادامه داد: طی روز چهارشنبه هفته جاری نیز مناطق واقع در شمال غرب و سواحل شمالی کشور کاهش دمای هوا را همراه با بارش به صورت رگبار و رعد و برق پیش‌رو خواهند داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: پیش‌بینی می‌شود در روز چهارشنبه مناطق واقع در سواحل شمالی، شمال غرب، دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور و در اوایل شب مناطق واقع در زاگرس جنوبی در استان‌های کرمان و یزد کاهش دمای هوا همراه با بارش به صورت رگبار و رعد و برق را تجربه می‌کنند.

به گفته نقشینه؛ صبح چهارشنبه بارش‌ها در شرق مازندران و گلستان شدت می‌یابد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام این که امروز دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود بیان داشت: چهارشنبه نیز دریای خزر و خلج فارس مواج خواهند بود.

امشب و فردا آسمان تهران رگباری است

وی درباره شرایط جوی تهران گفت: طی امشب و فردا آسمان تهران شاهد رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد خواهد بود.

وی یادآور شد: در روز چهارشنبه هوای تهران خنک می‌شود و بارش‌ها در دامنه‌های البرز یعنی ارتفاعات این کلانشهر محدود خواهد شد.

نقشینه همچنین خاطرنشان کرد: همچنین امروز نوار غربی کشور شاهد باد و گرد و خاک خواهند بود که با کاهش دید در استان‌های ایلام‌،‌کرمانشاه و خوزستان همراه می‌شود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها