شبکه نمایش امروز به مناسبت آزادسازی خرمشهر، فیلم‌های مهاجر ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا و دوئل به کارگردانی احمدرضا درویش را پخش می‌کند.
کد خبر: ۶۷۶۹۲۴
پخش «دوئل» در سالروز آزادسازی خرمشهر

فیلم مهاجر را حاتمی‌کیا در سال 68 کارگردانی کرده و دوئل محصول سال 82 است. این شبکه این هفته ساعت 21 در بخش مرور آثار بازیگران و کارگردانان معروف، چند فیلم از بن استیلر را به نمایش می‌گذارد. فیلم زندگی خصوصی والتر میتی امشب پخش می‌شود. فرداشب ساعت 21 فیلم چاقالوها تقدیم علاقه‌مندان می‌شود و فیلم دوبلکس برای روز دوشنبه در نظر گرفته شده است. غرش استوایی، محافظان محله، شب در موزه یک و دو هم به ترتیب از سه‌شنبه تا جمعه پخش می‌شود.

شبکه نمایش روز جمعه ساعت 23 فیلم آرواره‌ها به کارگردانی استیون اسپیلبرگ را پخش می‌کند. این شبکه ساعت 19 روزهای یکشنبه و دوشنبه که به نمایش فیلم‌های دنباله‌دار اختصاص دارد، فیلم‌‌های بازی با شیطان یک و دو را در نظر گرفته و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه فیلم‌های مستربین پلیس می‌شود یک و دو را پخش می‌کند. رهایی از شائوشینگ و جزیره هم برای نمایش در روزهای پنجشنبه و جمعه در نظر گرفته شده است. از دیگر فیلم‌های شبکه نمایش برای این هفته می‌توان به ببر سفید، نامزدی طولانی، جزیره، توطئه در برمه و... اشاره کرد. (روابط عمومی شبکه نمایش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها