رییس مرکز امور ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران، شماره تلفن ˈ1616ˈ را در پاسخگویی به درخواست های ایثارگران و در راستای صرفه اقتصادی، ارتقای فرهنگ ارتباط غیر حضوری و مدیریت جهادی موثر دانست.
کد خبر: ۶۷۵۹۹۳
ایثارگران با 1616 تماس بگیرند

محمدرضا امیر حسینی با اشاره به نخستین برنامه تحولی این مرکز گفت: احیای شماره تلفن ˈ1616ˈ به منظور ایجاد نقطه تماس منحصر به فرد با جامعه ایثارگری یکی از وظایف مهم این مرکز است.

وی افزود: این امر با بهره گیری از رهنمود های مقام معظم رهبری در شعار سال 1393 و با توجه به شرایط سنی و جسمی ایثارگران به ویژه جانبازان و والدین معظم شهدا به منظور روان سازی روند پاسخ گویی، پیشگیری از اتلاف وقت و کاهش تردد در سطح شهر و رویارویی ایثارگران با معضل پیچیدگی های اداری و حفظ کرامت و عزت این قشر معظم اجرا می شود.

امیر حسینی ادامه داد: این طرح با بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت فضای خدمت رسانی به جامعه ایثارگری قابلیت اجرایی یافته که به طور حتم صرفه اقتصادی، ارتقای فرهنگ ارتباط غیرحضوری و مدیریت جهادی در پاسخ گویی به درخواست های ایثارگران را به دنبال خواهد داشت.

رییس مرکز امور ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جامعه ایثارگری در سراسر کشور می توانند با استفاده از شماره تلفن «1616» بدون حضور در بخش های اداری و با سهولت، مسایل، مشکلات و خواسته های خود را مطرح کرده و تا حصول نتیجه مطلوب، پی گیری کنند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها