هرگز پشت سر 2 یا 3 نفر کشتی گیر پنهان نشدم

حمله دوباره نوربخش به بنا: این آقا هنرپیشه است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از قهرمانی این تیم در مسابقه های جهانی، از محمد بنا سرمربی سابق فرنگی کاران انتقاد کرد.
کد خبر: ۶۷۴۷۸۵
حمله دوباره نوربخش به بنا: این آقا هنرپیشه است

ناصر نوربخش سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از به دست آوردن عنوان قهرمانی جهان با این تیم دوباره از بنا سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی انتقاد کرد. او محمد بنا را در گفت و گوی تازه خود با رسانه ها هنرپیشه خواند نه مربی کشتی.

بحث بازگشت محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی است، در این رابطه چه نظری دارید؟

به نظر من خیلی خوب است. قبلا هم گفته بودم اگر کسی کار بلد است باید همیشه پای کار باشد، نه اینکه روز سختی فرار کند. آقایان وقتی تیم سوم آسیا می‌شوند نباید فرار کنند، بلکه باید بایستند و کار کنند تا همه بفهمند چه کسی کار کرده که تیم قهرمان آسیا و المپیک شده و آنها نتوانستند چنین کاری را انجام بدهند. هر کسی در هر مسندی قرار می‌گیرد باید یکسری معیارها برای انتخابش باشد، نه اینکه با تبلیغات و فیلم بازی کردن چنین جایگاهی را به دست بیاورد. باید کار کنیم که کار کردن هم علم و تجربه و دانش می‌خواهد. نمی‌دانم چه داستانی است که همیشه همین مسائل وجود دارد. وقتی تیم نهم جهان شدند من آمدم و دو ماه کار کردم و تا دیدند تیم جان گرفته با پیغام و پسغام،‌ خواهش و التماس تیم را گرفتند و دوباره سوم آسیا شدند و درست قبل از مسابقات جهانی فرار کردند و الان که قهرمان جهان شده‌ایم دوباره با همان شگردهای همیشگی و با خواهش و التماس دنبال گرفتن تیم ملی هستند.

با این شیوه تیم ملی ما صدمه نمی بیند؟
بحث من هم همین است. با این شکل کار کردن تیم ملی ضربه می‌خورد. اینکه هر روز آشتی‌کنان بگذارند که نمی‌شود چون هر کسی یک شخصیتی دارد. در کل این مدتی که با این حضرات کار کردیم نه مردانگی، نه تخصص و نه کار از آنها ندیدیم و همیشه از اعتبار و تخصص ما سوء استفاده کردند. باید فدراسیون کشتی و وزارت ورزش بفهمند کسی که دیپلم ندارد فرق می‌کند با من که 20 سال است در دانشگاه هستم و تدریس می‌کنم. متاسفانه این دیدگاه در بین مدیران ما نیست و معیار مشخصی وجود ندارد چون همه آنها دنبال تبلیغات و سیاه‌کاری هستند. افرادی که در زندگی شخصی خود موفق نیستند چطور می‌خواهند یک جامعه را به موفقیت برسانند.

یعنی شما حاضر نیستید دوباره با محمد بنا کار کنید؟
فکر می‌کنند من دوباره خام می‌شوم و زیر دست یکسری آدم‌ها که خیلی کوچک‌تر از این حرف‌ها هستند کار می‌کنم. من 5 الی 6 بار این کار را کردم و دیگر خسته شده‌ام. آقایان بیایند و تیم ملی را بگیرند و خود را پشت 2ـ 3 کشتی‌گیر پنهان کنند. به هر حال این داستان‌ها هست و اگر فدراسیون کشتی و وزارت ورزش فکر می‌کنند که این آقایان می‌توانند کار کنند و نتیجه بگیرند بیایند و تیم را دست آنها بدهند تا مشخص شود چه کاره‌اند هر چند که قبلاً هم ثابت کرده‌اند چه کاره‌اند چون بعد از المپیک همه دیدند آقایان با تیم ملی چکار کرده‌اند و اگر کار بلد بودند در این دو سال می‌توانستند یک کاری بکنند پس چرا نتوانستند؟ چرا با حاشیه درست‌کردن و تمرینات غیر علمی این وضعیت را بوجود آوردند؟ من دیگر هرگز با این‌ آدم‌ها کار نمی‌کنم.(ایلنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
كشتی دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
۰
۰
از قدیم گفته اند آب كه سربالا بره قورباغه ابوعطا می خواند
عامو مسیب
United States
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
۰
۰
خوب راس میگن بنا یه روز میاد یه روز میره مثل بچه ها هی قهر و اشتی میكنه
با اینكاراش دیگه محبوب نیست
مهدی غفاری
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
۰
۰
ناصرنوربخش دوستداریم ما
بچه های افسریه
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
۰
۰
ناصرخان دمت گرم
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
۰
۰
حق با نور بخش است . این آقای بنا لیاقت تیم ملی را ندارد . سر به زنگاه همه را سر كار می گذارد . بیشتر اخلاقش شبیه بچه هاست تا یك مربی حرفه ای . به نظرم باید برای همیشه از تیم ملی محروم شود چون عرق ملی ندارد .

نیازمندی ها