رئیس انجمن پزشکان عمومی آذربایجان غربی :

انصراف پزشکان آذربایجان غربی از دریافت یارانه نقدی

رئیس انجمن پزشکان عمومی آذربایجان غربی گفت: پزشکان مناطق مختلف آذربایجان غربی از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند تا این مبالغ صرف توسعه بهداشت و سلامت شود.
کد خبر: ۶۶۱۸۲۶
انصراف پزشکان آذربایجان غربی از دریافت یارانه نقدی

ولی رستم‌زاده اظهار داشت: پزشکان و متخصصان رشته‌های گوناگون به انحای مختلف اعم از طرح پزشک خانواده یا اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها آماده همکاری هستند.

وی گفت: تحولات فضای عمومی کشور از نخستین روزهای سال جدید به صورتی است که توجه ویژه دولتمردان به مقوله سلامت را نشان می‌دهد.

رستم زاده با اظهار به اینکه از شعار فاصله گرفته و برای عینیت بخشی به برنامه‌ها تلاش می‌شود، گفت: ارتقای جایگاه سلامت در بودجه‌ عمومی کشور و اختصاص منابع پایدار به بهداشت و درمان نشانگر تلاش برای سامان‌بخشی به اوضاع است.

رئیس انجمن پزشکان عمومی آذربایجان غربی با اشاره به انصراف پزشکان از دریافت یارانه نقدی خاطرنشان کرد: این موضوع با بیانیه‌ای به اطلاع مردم رسیده و به استانداری نیز منعکس می‌شود.(فارس)

انصراف سرپرست و اعضای هیات رییسه دانشگاه فرهنگیان از دریافت یارانه

محمود مهر محمدی سرپرست و اعضای هیات رییسه دانشگاه فرهنگیان با هدف کمک به اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید در زمینه حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه، انصراف خود را از ثبت نام و دریافت یارانه نقدی اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان،این اعضا همچنین از سایر مدیران و مسوولان دانشگاه نیز، برای پیوستن به این حرکت جهادی دعوت به عمل آورده اند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها