سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داماش و پرسپولیس در بازی امروز خود به دنبال دو هدف متفاوت هستند.
کد خبر: ۶۵۸۰۵۴
دایی: پرسپولیس و داماش به دنبال ۲ هدف متفاوت هستند

علی دایی در گفت‌وگویی در خصوص بازی امروز پرسپولیس مقابل داماش گیلان اظهار داشت: ابتدا سال نو را به تمام مردم ایران و مخصوصاً هواداران خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم ما قطعاً کار سختی را مقابل داماش گیلان داریم و بچه‌ها این موضوع را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: ما همیشه بازی‌هایمان مقابل داماش و در رشت سخت بوده اما به دنبال برد در این بازی هستیم.

دایی ادامه داد: در بازی فردا هر کدام از دو تیم یعنی داماش و پرسپولیس به دنبال دو هدف متفاوت هستند؛ ما به دنبال حضور در صدر جدول هستیم و داماش هم به دنبال این است تا از جمع قعرنشینان جدول نجات پیدا کند.

دایی خاطرنشان کرد: اما من به بچه‌ها و تیم خودم امیدوارم و اگر بچه‌ها خودشان باشند قطعاً می‌توانیم به سه امتیاز بازی برسیم که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ سؤالی که آیا غایبی هم دارید یا خیر؟ گفت: متأسفانه حمید علی عسگر را به دلیل سه کارته بودن نداریم اما بقیه بچه‌ها در کنار ما هستند؛ فقط سیدجلال حسینی و مسلمان کمی مصدوم هستند که امروز تکلیفشان مشخص خواهد شد.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی ساعت 20:45 دقیقه دیروز وارد رشت شد که حدود 200 هوادار از این تیم استقبال کردند و در مسیر فرودگاه تا هتل کادوس محل اقامت قرمزپوشان ترافیک شدیدی به وجود آمده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها