سرمربی استقلال گفت: برخی فقط می‌خواهند من را بزنند و اگر فرد دیگری جای من بود قلم به‌دستان برایش بَه بَه و چَه چَه می‌کردند.
کد خبر: ۶۵۳۷۹۹
حمله مجدد قلعه‌نویی به قلم به‌دستان

امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین امروز (یک‌شنبه) آبی‌پوشان عنوان کرد: تیم ما روز به روز کامل‌تر می‌شود و اکنون بازیکنان مصدوم‌مان به تمرینات ما اضافه شده‌اند. جمشیدیان، حیدری و بیک‌زاده به تمرینات برگشته‌اند و هر چند نظری مصدوم شد و به بازی با الریان نمی‌رسد، اما بودن بازیکنان جدید در تمرین به تیم و کادر فنی اعتماد به نفس می‌دهد.

وی افزود: روز گذشته بازی الریان برابر تیم قطر را تماشا کردیم که الریان موفق شد به پیروزی برسد. آنها یک تیم سرعتی هستند اما ما هم استقلال هستیم و در بازی روز سه‌شنبه برابر الریان فقط به پیروزی فکر می‌کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که هاشم بیک‌زاده شرایط بازی کردن دارد یا نه، گفت: او شرایط بازی کردن را پیدا کرده و می‌توانیم از بیک‌زاده در بازی با الریان استفاده کنیم.

قلعه‌نویی با تمجید از حریف روز سه شنبه این تیم جایگاه الریان در جدول رده‌بندی لیگ قطر را ملاک قدرت این تیم ندانست و در این خصوص اظهار داشت: آنها تیم خود را تقویت کرده‌اند و در بازی‌های گذشته خود هم با اختلاف 3،4 گل حریفان‌شان را شکست داده‌اند. اینکه جایگاه الریان در جدول رده‌بندی پایین جدول است ملاک نیست و ما نباید به جایگاه آنها نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه استقلال آماده پیروزی در دیدار برابر الریان است، تاکید کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان مصدوم ما هم هفته به هفته بهتر می‌شوند. بیک‌زاده، حیدری و جمشیدیان با حضورشان در تیم وزن تیم را بالا می‌برند و با توجه به این موضوع مقابل الریان فقط به 3 امتیاز فکر می‌کنیم، اما به شرطی که داور پنالتی های مشکوک نگیرد و اتفاقات عجیب نیفتد!

قلعه‌نویی با اشاره به شکست شب گذشته بارسلونا برابر وایادولید گفت: در ایران شرایط طور دیگری است. ما به ملوان باختیم و برخی‌ها "های و هوی" به راه انداختند اما شب گذشته بارسلونا برابر تیم هجدهم جدول باخت. حتی من نیمه دوم این بازی را هم دیدم که بارسلونا حتی نتوانست ایجاد موقعیت کند. فوتبال همین است و یک روز هم می‌بازید اما آقایان با یک باخت به ما حمله کردند.

وی با بیان اینکه منچستریونایتد هم شرایط خوبی ندارد، افزود: ارکان منچستر همه سر جای خود هستند و فقط یک نفر از این تیم رفته، اما ببینید این تیم چه شرایطی پیدا کرده است. حالا ما مشکلات خاص خودمان را داریم، پول نیست، بازیکنان‌مان مصدوم شدند، یکسری از بازیکنان در وسط راه رفتند و با این حال من معتقدم خدا خیلی ما را دوست داشت که در بالای جدول هستیم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: برخی با قلعه‌نویی مشکل دارند و فقط می‌خواهند من را بزنند اما هر کسی دیگری جای من بود و اینگونه نتیجه می‌گرفت مجسمه او را می‌ساختند. حالا شاید مجسمه نمی‌ساختند اما همین آقایان قلم به دست که می‌گویم برایش بَه بَه و چَه چَه می‌کردند.

سرمربی آبی‌پوشان با انتقاد از آنهایی که مغرضانه از او انتقاد می‌کنند، عنوان کرد: منچستریونایتد اکنون چه وضعیتی دارد؟ این آقایان از قلعه‌نویی خوششان نمی‌آید و حتی من شنیدم در بازی با الشباب که ما گل خوردیم در تحریریه از شادی به هوا پریده‌اند. بارسلونا با ژاوی، اینیستا و همه بازیکنانش شکست خورد، حالا ما خیلی از بازیکنان‌مان را از دست دادیم و یکسری دیگر هم مصدوم هستند. خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، آندرانیک تیموریان و احمد جمشیدیان 4 بازیکن کلیدی ما این فصل روی هم 30 بازی هم انجام نداده‌اند و شرایط ما اینگونه بوده است.

وی ادامه داد: در بازی با الشباب هم حق ما باخت نبود و اگر مشکلات داوری وجود نداشت، پنالتی ما گرفته می‌شد و اتفاقات عجیب رخ نمی‌داد نتیجه دیگری رقم می‌خورد و شاید اگر پنالتی‌مان گرفته می‌شد شرایط بازی به کلی تغییر می‌کرد.

قلعه‌نویی از فدراسیون فوتبال درخواست کرد داوری‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را پیگیری کند. او گفت: چه در دیدارهای ما با تیم‌های عربی و چه زمانی که داوران دیدارهای ما از کشورهای عربی هستند باید حواسمان را جمع کنیم. در بازی ما پنالتی نگرفتند، پنالتی تیم فولاد هم گرفته نشد، اخراج علی کریمی در بازی تراکتورسازی می‌توانست اخراج نداشته باشد و حتی در بازی سپاهان هم داوری مشکلاتی داشت. از فدراسیون فوتبال و کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال می‌خواهم اطلاعات لازم را در خصوص داوری‌ها جمع‌آوری و آنها را از AFC پیگیری کند. آسیا قاره پهن‌آوری است و فقط برای عرب‌ها نیست.

سرمربی استقلال یادآور شد: در لیگ قهرمانان آسیا داوران کره‌ای حق ما را خوردند و داور چینی هم حق ما را خورد. باز هم می‌گویم اگر پنالتی ما در بازی با الشباب گرفته می‌شد شاید شرایط فرق می‌کرد و نتیجه دیگری رقم می‌خورد. این موضوع را روابط بین‌الملل باید پیگیری کند. منظورم فقط بازی‌های استقلال نیست، بلکه باید حق نمایندگان ایران در لیگ قهرمان آسیا را طلب کنیم. در بازی با سپاهان داور حتی برخوردهای 50-50 را به ضرر سپاهان سوت می‌زد و همه داوران به ضرر تیم‌های ایرانی سوت می‌زنند.

وی در واکنش به این سؤال که نظری به بازی بعدی استقلال می‌رسد یا نه، گفت: نظری روز گذشته در تمرین مصدوم شده و امروز هم 3 بار به صورت تلفنی با دکتر نوروزی و این بازیکن صحبت کردیم که متوجه شدیم نظری شرایط خوبی ندارد و نمی‌تواند ما را در سفر قطر همراهی کند. بعد از 4 روز باید بار دیگر این بازیکن معاینه شود تا ببینم مشکل خاصی دارد یا نه.تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها