ضرغامی در دیدار با نمایندگان مجلس پیرامون سریال «سرزمین کهن»:

تا زمان حل کامل اختلاف‌نظرها صبر خواهیم کرد

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران شنبه شب اعلام کرد: پخش سریال تاریخی «سرزمین کهن» تا زمان انجام تحقیقات و تحقق دستورات قبلی «عزت‌الله ضرغامی» رئیس رسانه ملی متوقف شده است.
کد خبر: ۶۴۶۴۳۱
پخش سریال «سرزمین کهن» متوقف شد

به گزارش جام‌جم آنلاین، «سیدتقی سهرابی» مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در این باره به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هفته جاری هیاتی از سوی رئیس رسانه ملی برای بررسی و بازخورد پخش سریال «سرزمین کهن» به برخی استان‌های کشور سفر خواهد کرد.

وی افزود: این گروه ماموریت دارد از طریق گفت‌وگوی مستقیم با معترضین؛ منتقدین و همچنین ائمه جمعه، نخبگان و مسئولان استان‌های یاد شده گزارش جامعی به رئیس سازمان ارائه دهد.

سهرابی تصریح کرد: ادامه پخش این سریال منوط به نتیجه تحقیقات و تحقق کامل دستورات قبلی رئیس محترم سازمان خواهد بود.

سریال سرزمین کهن ساعت 22:30 روزهای پنجشنبه از شبکه سه سیما پخش می‌شد و تکرار آن ساعت 19:30 روزهای جمعه بود. تاکنون چهار قسمت از این سریال پخش شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
درود بر بختیاری و درود بر سردارهای بزرگش كه هیچ گونه باجی به شاه و اطرافیانش نداد . مردان بزرگ بختیاری همیشه پشت سر این انقلاب بودند و از اصالت بزرگی برخوردارند.بختیاری ها انقلابی اند بسیجی اند غیوراند دلیرند.
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
با سلام
آخه چرا؟ به نظر من كه موردی نداشت
كارشناس
Canada
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
وقتی همه ی زنها با گردن باز و با موهای جلوی سر پیدا و لباس تنگ و آرایش ظاهر می شن، آیا واقعا این همون حجابیه كه منظور اسلام، حتی اگه موهای جلوی سر مصنوعی هم باشه چون همون زیبایی و جلوه رو داره درست نیست، مگه وقتی می خوان در مورد قبل از انقلاب فیلم بسازن مجوز دارن كه زن ها را هر طور می خوان لباس بپوشونن و آرایش كنن؟ با عرض معذرت اگه می خوان سریالشون خیلی واقعی باشه باید خیلی از كارهای دیگه ی قبل از انقلاب رو هم نشون بدن! این كه نشد توجیه! به نظر من كه زودتر از اینا آقای ضرغامی باید به این فكر می افتادن، یادمون باشه رسانه ها مخصوصا تلویزیون و مخصوصا فیلم ها و سریالهاش الگو و فرهنگ سازه و باید خیلی دقت و كارشناسی بش!.....
elif
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
تا دیروز در فیلم ها و سریال ها، آذری زبان ها مورد تمسخر قرار می گرفتند، آخ نگفتن. هنوز سریال سرزمین كهن شروع نشده، انتقادها هم شروع شد. اگه اینطوریه پس هیچ فیلم و سریالی ساخته نشه كه توهین به بقیه هس. من خودم تُرك زبانم.
سیما
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
سلام...به نظر منم موردی نداشت....تنها چیزی كه میشه بهش گیر داد...آرایش خانم ها و موهاشون هست كه بیرونه...البته فكر كنم موهاشون مصنوعیه.....
در ضمن مسئولین مرتبط مگه از كم و كیفیت سریال به هنگام تولید بازدید نكرده بودن؟ همانگونه كه از مختارنامه و یه سریال جدید كه در مورد شاه و انقلاب هست و الان در حال تولید هست بازدید میكنن....
معین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
آقای تبریزی یكم راجع به قوم بختیاری تحقیق كنید لطفا
من
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
چرا با یك انتقاد چنین كاری كردند؟
ماریا
Switzerland
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
صدا و سیما باید توی سایتش یه نظر سنجی nv در این رابطه بذاره
این سریال نظر منو نسبت به بختیاری ها تغییر نداد
توی هر قومی خوب و بد وجود داره
zahra
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
این فیلم هیچ قسمت توهین آمیزی نداشت چرا یه موضوع رو انقدر بزرگش میكنند؟؟؟
محمدرضا ن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
با سلام .خواهشمندیم سریال را ادامه دهید چون یك كارگردان هیچ گاه بدون تحقیق وتفحص مسئولین فیلم نمی سازه در ضمن اگر این فیلم پخش نشه حساسیت مردم را بالا میبره و در بین عوام شایعه های مختلف پخش میشه پس ب نظرم صداوسیما با قدرت از صیانت خود و هنرمندان دفاع كند و فیلم را پخش كند این بیننده است ك باید بیشتر تحقیق كند و هر برداشتی خواست بكند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
بالاخره هر آدم بدی به یك قومی منتسب میشه اینجوری نباید هیچ آدم بدی در فیلمها دیده بشه . چون یكی از اقوام ایرانی دلگیر میشوند .؟!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
با سلام با این حساسیتهای بی مورد هیچ وقت نمیتونیم با افیون ماهواره مقابله كنیم
محمود
Netherlands
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
۰
۰
چرا باید متوقف بشه؟؟!!!! والا من خودم اصالتا لر هستم و تو سریال هم هیچ مورد توهین آمیزی در این خصوص ندیدم و دلیل این همه اعتراض و پافشاری اقوام لر و بختیاری رو هم نمی فهمم ؛آیا واقعا همه ی معترضین این سریال رو دیدن ؟یا فقط به گفته ها و تبلیغات افراد توی دنیای مجازی فیس بوك اكتفا كردند؟ از نظر من كه سریال مثل بقیه كارهای آقای تبریزی كار قوی و بی نقصی بوده وامیدوارم بزودی شاهد پخش مجدد این سریال از رسانه ملی كشورمون باشیم .
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
من برای همه متاسفم.هنوز متوجه نشدید كه كجا توهین شده پس چطور نظر میدید به یه قوم 7 میلیونی توهین شده؛ بعد میگید اشكال نداره تاریخ را بردن زیر سئوال اونوقت میگید اشكال نداره ....!!!!!

نیازمندی ها