پیش نویس توافقنامه همکاری رسانه ای صداوسیمای ایران و رادیو تلویزیون عمان درباره همکاری ایران برای تاسیس شبکه های بین المللی، انتقال فن آوری و تولیدات رسانه ای به عمان امضا شد.
کد خبر: ۶۱۷۸۶۰
پیش‌نویس توافق‌نامه همکاری رسانه‌ای میان ایران و عمان امضا شد

به گزارش واحد مرکزی خبر،  بر اساس این سند که با حضور عزت الله ضرغامی و عبدالله بن ناصر همتای رسانه ای اش در رادیو تلویزیون عمان امضا شد، روابط رسانه ای دو کشور در حوزه های مختلف خبری، تولید برنامه و فنی گسترش می یابد.

در نشست مشترک ضرغامی و رئیس رادیو و تلویزیون این کشور، دو طرف راه های گسترش همکاری ها را در عرصه رسانه ای بررسی کردند.

در این نشست برتقویت روابط دو جانبه رسانه ای به ویژه در حوزه های خبری، مستند، فیلم و مجموعه های تلویزیونی، پویانمایی، فن آوری های جدید و برنامه های آموزشی تاکید شد.

رئیس رادیو و تلویزیون عمان با تحسین پیشرفت های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ایجاد شبکه های بین المللی و تولیدات متنوع و سالم رسانه ای، انتقال این دستاوردها و استفاده گسترده از تولیدات رادیو و تلویزیونی رسانه ملی را خواستار شد.

ضرغامی نیز با اشاره به مشترکات دینی، تاریخی و اجتماعی دو کشور گفت: عمان، ارتباط سازنده ای با جمهوری اسلامی ایران برقرار کرده است و سازمان صدا و سیما وظیفه می داند در عرصه های فنی، محتوایی و آموزشی برای تقویت و تجهیز رادیو و تلویزیون این کشور همکاری و مساعدت کند.

رئیس رسانه ملی همچنین در بازدید از بخش های مختلف رادیو و تلویزیون سلطان نشین عمان با بیان برخی رویکردهای سالم آن ها، برای ارتقای محتوایی و هنری برنامه ها توصیه هایی ارائه کرد.

ضرغامی که به دعوت همتایش به عمان سفر کرده است در فرودگاه مسقط با استقبال عبدالله بن ناصر رئیس رادیو و تلویزیون عمان وارد این کشور شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها