ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم استان مرکزی توسط بنیاد برکت به بار نشست و صدها نفر صاحب کار و حرفه شدند.
کد خبر: ۶۱۴۰۲۸
اشتغال پایدار در مناطق محروم استان مرکزی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، مشارکت بنیاد برکت در طرح های اقتصادی مناطق محرم استان مرکزی تاکنون برای 550 نفر ایجاد شغل کرده است.

این بنیاد عام المنفعه که در سال 86 زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاسیس شد، تاکنون تلاش کرده است درحوزه کارآفرینی فردی و جمعی با تشکیل شرکت با افراد حقیقی یا حقوقی، برای راه اندازی طرح های اقتصادی در مناطق کمتر برخوردار کشور، اقدام کند.

کارآفرینان بومی استان مرکزی در سال های اخیر از همکاری بنیاد برکت استقبال چشمگیری داشته اند که نتیجه آن عملیاتی شدن چهار طرح بوده است.

حمایت از تولید کنندگان و کمک به رشد توانمندی کارآفرینان در مناطق محروم و دورافتاده کشور از سیاست های اساسی بنیاد برکت است.

حجم کل منابع این چهار طرح  در استان مرکزی بالغ بر 286 میلیارد ریال شامل 156میلیارد ریال منابع سرمایه ای و 130 میلیارد ریال منابع غیر سرمایه ای بوده است.

مهمترین هدف بنیاد برکت از مشارکت در اینگونه طرح‌ها، کارآفرینی پایدار برای مردم مناطق کمتر توسعه یافته کشور است.

انتظار می رود اجرای طرح‌های اقتصادی با مشارکت بنیاد برکت در مناطق محروم کشور به جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، کمک کند.

تحقق این طرح ها به بهبود شرایط زیست مردم در مناطق کمتر توسه یافته کشور نیز کمک شایانی خواهد کرد.

در این چارچوب تاکنون برای مشارکت در 140 طرح کارآفرینی در سطح کشور، بیش از 15 هزار و 930 میلیارد ریال توسط بنیاد برکت سرمایه گذاری شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها