بنیاد برکت با ساخت چهار مدرسه جدید در مناطق محروم استان لرستان، خدمات رسانی آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته این استان را توسعه می دهد.
کد خبر: ۶۰۹۵۰۹
برکت کودکان لرستانی را شاد کرد

به گزارش جام جم آنلاین، روستاهای شهید بروجردی ، قاضی کونانی، چشم کوشک و قاضی آباد، مناطقی است که بنیاد برکت ساخت مدارس جدید را در آنجا دنبال می کند. این بنیاد پیش تر پنج مدرسه شامل 15 کلاس درس در مناطق محروم استان لرستان تاسیس کرده بود.

روستاهای ونایی، هرین خلیفه، شهید مفتح، شهید میرزاوند و دولگز هم اکنون از نعمت وجود مدارس برکت بهره می گیرند.کل اعتباراتی که تاکنون بنیاد برکت برای مدرسه سازی در استان لرستان در نظر گرفته 18 میلیارد و 210 میلیون ریال است.

با تاسیس مدارس جدید برکت در استان لرستان، شماره مدارس بنیاد برکت در این استان به 9 مدرسه شامل 30 کلاس درس خواهد رسید.

بنیاد برکت علاوه بر تحویل 231 مدرسه با 1000 کلاس درس در نقاط مختلف و محروم کشور، درحال ساخت 176 مدرسه در سایر روستاها و مناطق محروم است تا امکان تحصیل در شرایط مناسب برای فرزندان مناطق محروم کشور فراهم شود.

این مدارس جدید شامل 726 کلاس درس است که با ایمن ترین و بهترین استانداردهای اماکن آموزشی ساخته خواهد شد.

کل اعتبارات در نظر گرفته شده برای ساخت 407 مدرسه در کل کشور بیش از 981 میلیارد ریال است.

براساس دستور حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب توجه ویژه به ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی از سال 86 در دستور کار بنیاد برکت قرارگرفته است.

رهبر معظم انقلاب به مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام توصیه فرمودند بنیاد برکت یکهزار مدرسه در روستاها و مناطق محروم کشور تاسیس کند.

بنیاد برکت در سال های گذشته با جدیت این رهنمود را براساس ساخت استاندارد ترین اماکن آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته، دنبال کرده است.

newsQrCode
برچسب ها: برکت
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها