وزیرکشور در آیین معارفه استاندار جدید سمنان گفت: باروی کارآمدن دولت جدید، همدلی بین قوای سه گانه بیشتر شده است.
کد خبر: ۶۰۵۹۷۲
همدلی بین قوای سه گانه  بیشتر شده است

 به گزارش واحد مرکزی خبر، عبدالرضا رحمانی فضلی تصریح کرد، سران قوا هم اکنون هیچ اختلافی با هم ندارند و برادرانه در کنار هم برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وزیرکشور خاطرنشان کرد، مسوولیت پذیری و قانونمند کردن فعالیت احزاب سیاسی، تنظیم روابط وتحلیل‌های سیاسی در جامعه و تبدیل وزارت کشور به مکان امنی برای فعالیت همه شخصیت‌ها و احزاب سیاسی از جمله برنامه‌های این وزارتخانه است.

 او توجه به تولید، بهینه سازی مصرف انرژی و منابع  و مردمی کردن بخش اقتصاد با ساماندهی تولید را رویکرد اصلی بخش اقتصادی برنامه‌های وزارت کشور عنوان کرد.

 رحمانی فضلی همچنین اخلاق مداری و توجه به رفتارها و آداب و رسوم مردم را از اهداف وزارت کشور درحوزه فرهنگ برشمرد و گفت: در مقوله امنیت با توجه به جایگاه مطلوب جمهوری اسلامی ایران درمنطقه، بدنبال ایجاد امینت پایدار در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی،فرهنگی واجتماعی هستیم.

وزیرکشور ثبات در سرمایه‌گذاری بلندمدت را از ثمرات ایجاد امنیت پایدار بیان وخاطر نشان کرد، وزرات کشور باهمکاری مجلس شورای اسلامی و سایر  دستگاه‌های مرتبط درصدد وضع قوانین جدید برای افزایش امنیت کشور است.

 رحمانی فضلی همچنین با اشاره به ثبات نسبی موجود در جامعه باروی کار آمدن دولت یازدهم گفت: لازمه نهادینه شدن فرهنگ حجاب وعفاف در جامعه پذیرش مردمی این فرهنگ است، زیرا مجریان واقعی این طرح خود مردم هستند.

 او، با تشریح انتظار مردم از دولت تدبیر وامید، تصریح کرد: در دولت یازدهم افرادی به عنوان استاندار انتخاب می‌شوند که دارای منش و روش معتدل، کارآمد و با برنامه باشند.

معرفی استاندار جدید سمنان

 در این مراسم محمد وکیلی باحضور وزیرکشور، به عنوان استاندار جدید سمنان معرفی شد.

وکیلی ۵۶ ساله متولد تهران و دانش‏ آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه‏ ریزی از دانشگاه شیراز است.

وی فرمانداری تهران، شیراز،اراک، خرم آباد، بروجرد و ملایر و شهرداری مشهد، شیراز و قم را در کارنامه کاری خود دارد.

او، معاون وزیرکار، فرماندار چندین شهرستان و تدریس در دانشگاه‏‌های علمی کاربردی قم، پیام نور، آزاد اسلامی و پردیس قم را در کارنامه خود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها