به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی برگزار شد؛

گردهمایی بزرگ «دختران ماه» در حرم مطهر رضوی

همزمان با بیست و سوم ذی‌القعده برگزار می‌شود

مراسم وی‍ژه روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) در حرم رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با بیست و سوم ذی‌القعده، مراسم ویژه روز زیارتی امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۱۵۳۰
مراسم وی‍ژه روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) در حرم رضوی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی با اعلام این خبر افزود: در بیست و سوم ذی‌القعده، روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) مراسم ویژه‌ای در حرم مطهر رضوی از ساعت14:30 با قرائت زیارت جامعه کبیره توسط ذاکر اهل بیت(ع) سعید حدادیان در صحن جامع رضوی آغاز خواهد شد.

وی با بیان این‌که این مراسم برای عموم زائران بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده است، اظهارداشت: پس از قرائت زیارت جامعه کبیره، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی سخنرانی می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری سخنرانی و مرثیه‌سرایی در شب 23 ذی‌القعده در صح جامع رضوی عنوان کرد: مراسم ویژه نیز در این شب پس از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین هاشمی‌نژاد و مرثیه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه همه‌ساله در حرم مطهر برنامه ویژه‌ای در این روز برگزار می‌شود، گفت: در روز 23 ذی‌القعده به زیارت مخصوصه حضرت رضا(ع) از نزدیک و دور تاکید شده است و همچنین بنا به روایتی شهادت حضرت رضا(ع) در این روز واقع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها