رئیس‌جمهور منتخب در دیدار روحانیون:

مشکلات چندین ساله در چند ماه حل نمی‌شود

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:مردم ایران در انتخابات ۲۴ خرداد ماه نشان دادند که مرجع روحانیت است و برای حفظ ارزش ها باید به آنها روی آورد.
کد خبر: ۵۷۶۲۰۹
مردم ۲۴ خرداد نشان دادند که مرجع روحانیت است

حجت الاسلام و المسلمین «سیدمهدی طباطبایی» روز چهارشنبه در دیدار علما و روحانیون با رییس جمهوری منتخب که در سالن وزارت کشور برگزار شد، اظهارداشت: در دولت آینده باید به نحوی حرکت کنیم که نگذاریم اصل انقلاب از بین رفته و باید اصالت آن حفظ شود.

وی، چهار اصل اساسی برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی را حفظ جایگاه مراجع عظام تقلید و رهبری، حفظ دستاوردهای انقلاب، حفظ حرمت ها و داشتن برنامه برای آینده دانست.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: بسیاری از حرمت ها متاسفانه شکسته شده است از این رو باید سعی کنیم تا این حرمت ها احیا شود.

حجت الاسلام طباطبایی ادامه داد: ما نباید اجازه دهیم شان انقلاب پایین بیاید. روحانی و روحانیت اصیل همانند خورشید پس ابر است که در نهایت خود را نمایان می کند.

وی همچنین به تشریح توطئه دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و یادآور شد: بسیاری می گفتند انقلاب و اسلام دیگر کارایی ندارد که رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان از مردم خواستند این توطئه ها را خنثی کنند.

وی ادامه داد: خداوند را شکر می کنیم که دشمنان نتوانستند پیروز شوند و حقانیت اسلام و انقلاب برای آنان ثابت شد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران خطاب به حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری منتخب گفت: آقای روحانی شما باید بدانید که امروز خدا برشما منت گذاشته است و آبروی شما آبروی ملت ایران است.

حجت الاسلام طباطبایی همچنین آمادگی خود را برای همکاری و همفکری با رییس جمهوری منتخب اعلام کرد و یادآور شد: رییس جمهوری منتخب از این پس باید مراقب گفتارهای خود باشد زیرا آبروی ایشان آبروی ملت و انقلاب محسوب می شود.

وی ادامه داد: آقای روحانی باید مراقب باشید که اطرافیانتان خود را وکیل ندانند و خدای نکرده ظلمی بر مردم روا نشود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، عوام فریبی را آفتی برای اداره کشور دانست و تصریح کرد: از رییس جمهوری منتخب تقاضا دارم که در صحبت ها و برنامه های خود با رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید همسو باشد.

حجت الاسلام طباطبایی با بیان این که باید اصل انقلاب و جایگاه کسانی که در آن نقش داشته اند حفظ شود ، ادامه داد: حفظ حیثیت و بازگشت حرمت ها یکی از وظایف رییس جمهوری آینده است.
وی اضافه کرد: تندروی هیچ گاه در شان روحانی و روحانیت نبوده و خط این جامعه اعتدال بوده و خواهد بود.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها