صندوق بین المللی پول پیش‌بینی کرد:

افزایش ۵۳ میلیارد دلاری حجم اقتصاد ایران در سال ۹۴

مدیر کل روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی از تقدیر کریستین لاگارد رییس صندوق بین المللی پول از اقدام جمهوری اسلامی ایران در اجرایی کردن طرح هدفمندی یارانه ها خبر داد.
کد خبر: ۵۷۵۰۹۵
تقدیرصندوق بین المللی پول از هدفمندی یارانه ها در ایران

قاسم محمدی افزود: خانم لاگارد در نامه ای به جعفر مجرد مدیر اجرایی کشورمان در صندوق بین المللی پول، از اقدام ایران در اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها ، به عنوان الگویی مناسب برای بهره برداری سایر کشورها به ویژه کشورهای نفت خیز منطقه خاورمیانه یاد کرده است.

وی گفت: در پی برگزاری جلسه اخیر اعضای هیأت عامل بانک جهانی و صندوق بین المللی پول در منطقه «خاورمیانه و شمال آفریقا» (MENA) با خانم کریستین لاگارد، رییس صندوق بین المللی پول که در حاشیه اجلاس بهاره بانک جهانی در آوریل 2013 در واشنگتن برگزار شد، مدیرعامل صندوق، مراتب تقدیر و تشکر خود را از اجرایی شدن طرح هدفمندی یارانه ها در کشورمان ابراز داشت.

لاگارد، طراحی و سیاست های اجرایی، برنامه ها و نحوه اجرای هدفمندسازی یارانه ها در ایران را به عنوان الگویی مناسب برای کشورهای جهان به ویژه کشورهای نفت خیز منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا برشمرده است.

رئیس صندوق بین المللی پول در پایان این نامه، ابراز امیدواری کرده است، این صندوق بتواند ضمن همکاری با مسئولان اجرای این طرح در کشورمان، از تجارب به دست آمده از اجرای فاز اول آن و اقدامات آتی مراحل بعدی استفاده کند.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها