زمان و نحوه تحویل درخواست نقل و انتقال دانشجویی (مهمانی یا انتقال) دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
کد خبر: ۵۶۷۷۲۴
جزئیات نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ایروان مسعودی اصل معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی امروز در نشست مطبوعاتی گفت: هرگونه نقل و انتقال دانشجویی به صورت مهمانی یا انتقال دائم، صرفاً‌ با رعایت مفاد آیین­ نامه نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه و دستورالعمل اجرایی آن و برای دانشجویان شاهد و ایثارگر با رعایت آیین نامه و دستورالعمل اجرایی نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر امکان­پذیر است.

وی درباره زمان نقل و انتقال دانشجویی اظهارداشت:‌ درخواست نقل و انتقال دانشجویان از شانزدهم خردادماه تا شانزدهم تیرماه برای نیمسال اول و از پانزدهم آذرماه تا پانزدهم دی ماه برای نیمسال دوم از طریق واحدهای مبدأ قابل دریافت است.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بررسی درخواست متقاضی توسط واحد مبدأ، برابر اسناد و مدارک مثبته و با رعایت مفاد آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه و دستورالعمل اجرایی آن انجام می­ شود، افزود: واحد مبدأ موظف است نسبت به اخذ نظر (موافقت یا مخالفت) مراجع ذیربط اقدام کرده و نتیجه نهایی را به دانشجو متقاضی اعلام کند.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان از مراجعه حضوری و یا ارسال درخواست­ ها به سازمان مرکزی دانشگاه خودداری کنند، تصریح کرد: دانشجویان متقاضی در شرایط استثنا و ضرورت می­‌توانند به معاونت دانشجویی سازمان مرکزی برای پیگیری یا طرح موضوعات ضروری، اداره کل امور ایثارگران برای دانشجویان شاهد و ایثارگر و یا اداره کل بازرسی برای رسیدگی به شکایات مراجعه کنند.

مسعودی اصل گفت:‌ تمامی اختیارات لازم برای رسیدگی و حل و فصل درخواست­ های میهمانی و انتقال دانشجویی در چارچوب آیین ­نامه­ ها و بخشنامه­ های موضوعه، به معاونت دانشجویی واگذار شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها