در دور چهارم سفر هیات دولت به آذربایجان‌غربی صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از راه‌آهن مهاباد

فرماندار مهاباد گفت: راه‌آهن مهاباد در دور چهارم سفر هیات دولت به آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۵۹۷۶۲
بهره‌برداری از راه‌آهن مهاباد

خضر کاک‌درویش امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه اظهار داشت: رئیس جمهور و هیات دولت فردا وارد ارومیه می‌شوند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، مقرر شده پروژه‌هایی در این سفر به دست رئیس جمهور و وزرای دولت افتتاح شود.

وی با اشاره به پروژه‌هایی که در این سفر افتتاح می‌شود، تصریح کرد: پروژه راه‌آهن مهاباد یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در سال‌های اخیر در استان آذربایجان غربی اجرایی و به اتمام رسیده است که مقرر شده این پروژه به دست اعضای هیات دولت افتتاح شود.

کاک‌درویش در ادامه با اشاره به دیگر پروژه‌های در دست بهره‌برداری در این سفر، اعلام کرد: مسکن مهر این شهرستان نیز همزمان با افتتاح و بهره‌برداری از راه‌‌آهن مهاباد به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با اشاره به مصوبات سه دور گذشته هیات دولت به آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: این سفرها 44 مصوبه برای شهرستان مهاباد در پی داشت که از این تعداد 36 مصوبه که معادل بیش از 80 درصد مصوبات است تحقق یافته است.

فرماندار مهاباد اعلام کرد: هدف از دور چهارم هیات دولت به آذربایجان غربی بررسی روند اجرایی مصوبات سه سفر گذشته و ارائه راهکار برای مصوباتی است که برای اجرایی شدن آن‌ها با مشکل مواجه هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها