فردا با حضور رئیس جمهور صورت می‌گیرد

افتتاح رسمی قطعه 4 آزادراه تهران-شمال

مدیرعامل شرکت ساخت گفت: قطعه 4 آزادراه تهران-شمال فردا با حضور رئیس‌جمهور، وزیر راه و مسئولان محلی استان مازندران بهره‌برداری رسمی می‌شود.
کد خبر: ۵۵۲۸۳۴
افتتاح رسمی قطعه 4 آزادراه تهران-شمال

احمد صادقی  ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: منطقه 4 آزادراه تهران _ شمال به طول 20 کیلومتر از مرزن ‌آباد آغاز شده و تا چالوس ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه قطعه 4 آزادراه 4 دستگاه تونل به طول 1700 متر دارد، تأکید کرد: قبل از نوروز 1392 تمام خط‌کشی‌های مسیر انجام و روشنایی‌ها نصب شد.

صادقی تصریح کرد: در راستای کاهش ترافیک خودروها پس از خروج از این آزادراه و ورود به مرزن آباد، محور قدیم تعریض شده است ‌تا میزان ترافیک کاهش یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مزایای قطعه 4 که 20 کیلومتر طول دارد، توضیح داد: کاهش یک ساعته سفر، صرفه‌جویی سالانه 15 میلیارد تومان سوخت و کاهش هزینه‌های تصادفات رانندگی به میزان 20 میلیارد تومان از مزایای قطعه 4 آزاد‌راه است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل افزود: در این قطعه پل «روشن دره» به عنوان یکی از پل‌های اصلی این آزادراه توسط متخصصان ایرانی به بهترین نحو طراحی و احداث شد.

صادقی یادآور شد: این قطعه آزادراه به دستور رئیس‌جمهور و با تلاش وزارت راه و شهرسازی تا قبل از نوروز 1392 تکمیل شد تا مسافران نوروزی بتوانند از این مسیر استفاده کنند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها