مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران خبرداد:

تشکیل ستاد تسهیلات سفر با محوریت گردشگری مذهبی در نوروز ۱۴۰۳

رئیس سازمان میراث فرهنگی خبر داد

برگزاری جشن نوروز در 2500 محوطه تاریخی

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به برنامه ریزی‌های گسترده برای نوروز 92 گفت: برای نخستین بار در تاریخ ایران در 2500 محوطه و بنای تاریخی، موزه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی تاریخی جشن‌های نوروزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۵۱۷
برگزاری جشن نوروز در 2500 محوطه تاریخی

به گزارش روز یکشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، دکتر «محمدشریف ملک زاده» با اشاره به دیدار روز گذشته اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با مقام معظم رهبری اضافه کرد: پیرو دیدار روز گذشته با مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر اینکه مردم عید را شاد سپری کنند، سازمان میراث فرهنگی در لبیک‌ به فرمایشات معظم له جشنواره ملی «صدای بهار» را در 31 استان کشور و در راستای شادی و نشاط مردم برگزار می‌کند.

ملک زاده با اشاره به برنامه ریزی‌های گسترده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای نوروز 92 اضافه کرد: برای نخستین بار در تاریخ ایران در 2500 محوطه و بنای تاریخی، موزه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی تاریخی جشن‌های نوروزی برگزار می‌شود.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: پایگاه‌های تاریخی که در فهرست آثار جهانی به ثبت رسیده نیز شاهد برپایی جشن‌های نوروز خواهد بود.‌

newsQrCode
برچسب ها: گردشگری نوروز
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
۰
۰
موافقم

نیازمندی ها