نصب دوربین‌های مانیتورینگ مناطق کور و آلوده

تشدید کنترل اراذل و اوباش در نوروز 92

رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از تشدید کنترل اراذل و اوباش در نوروز و نصب دوربین‌های مانیتورینگ در مناطق کور وآلوده در سال 92 خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۸۷۹
تشدید کنترل اراذل و اوباش در نوروز 92

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار تقی مهری صبح امروز در حاشیه نهمین همایش روسای پلیس پیشگیری نیروی انتظامی درباره اقدامات این پلیس برای چهارشنبه آخر سال، گفت: پلیس در این روز که همان سه‌شنبه 29 اسفندماه است، برنامه ویژه‌ای برای برقراری نظم و امنیت دارد.

وی افزود: این پلیس، برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی با تمام توان برای ایجاد آرامش و برقراری نظم و امنیت در معابر و میادین در صحنه حضور دارد؛ همچنین سازماندهی و تشدید حضور فیزیکی پلیس در این ایام برای جلوگیری از برهم زدن نظم و امنیت و آسیب‌رساندن به شهروندان در دستور کار قرار دارد.

سردار مهری به برنامه های پیشگیرانه پلیس به منظور عدم مزاحمت برای شهروندان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه نسبت به سال‌های گذشته شاهد اقدامات کمتری بوده‌ایم، همچنین با مشارکت مردم شاهد کاهش آسیب‌ها در این شب باشیم.

رییس پلیس پیشگیری ناجا به ساخت و احتکار مواد محترقه غیراستاندارد از سوی افراد سودجو اشاره کرد و افزود: پیشگیری از وقوع حوادث در دستور کار پلیس قرار دارد و با ایجاد راه بندان در این مراسم برخورد می کند.

وی به هماهنگی بین کلیه رده های پلیس به منظور کنترل اراذل و اوباش در ایام نوروز اشاره کرد و اظهارداشت: همان‌گونه که در ماه‌های اخیر شاهد بودیم،‌ پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌کند.

سردار مهری به حضور فیزیکی و همچنین استقرار گشت‌ها برای کنترل نظم و امنیت و برخورد با مزاحمان اشاره کرد و از هماهنگی صد درصدی بین کلیه پلیس‌ها به منظور کنترل اراذل و اوباش خبرداد.

وی، تقویت پلیس افتخاری، نگهبان محله و گشتی‌های یگان امداد و کلانتری ها و همچنین ارتقای سطح استانداردسازی رفتار پلیس را از برنامه های مهم این پلیس در سال 92 عنوان کرد

رییس پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: استفاده از تجهیزات فنی همچون GIS‌ و همچنین نصب دوربین‌های مانیتورینگ در مناطق کور وآلوده از اولویت‌های این پلیس در سال 92 محسوب می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها