دستگیری 19 عضو شبکه اینترنتی فروش مواد محترقه

19 عضو باندی که با راه‌اندازی سایت‌های اینترنتی، مواد محترقه می‌فروختند، از سوی ماموران فتای استان خراسان رضوی دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۴۸۶۴۵

سرهنگ عرفانی، رئیس‌پلیس فتای استان خراسان رضوی از دستگیری 19 عضو یک باند فروش مواد محترقه از طریق سایت‌های اینترنتی خبر داد و گفت: در آستانه چهارشنبه پایانی سال، ماموران فتای استان خراسان رضوی با تحقیقات گسترده اطلاع یافتند 151 سایت اینترنتی در زمینه فروش مواد محترقه فعالیت می‌کند.

عرفانی افزود: ماموران فتا با شناسایی و بررسی این سایت‌ها متوجه شدند سه مرد این سایت‌ها را راه‌اندازی کرده‌اند که در ادامه این سه متهم را دستگیر کردند.

اعتراف متهمان

وی یادآور شد: با انتقال متهمان به مرکز پلیس و تحقیق از آنها معلوم شد، این افراد از دو ماه پیش با راه‌اندازی سایت‌ اینترنتی فروش مواد محترقه در استان خراسان رضوی و دیگر شهرهای کشور، از طریق رابطانی که در این شهرها داشته‌اند، مواد محترقه‌ای را که مردم از طریق اینترنتی سفارش می‌دادند، برای آنها ارسال می‌کردند.

بازرسی از مخفیگاه

عرفانی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ده هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد. این در حالی بود که در ادامه جستجوی پلیسی 16 مرد دیگر که با متهمان در فروش و ارسال مواد محترقه فعالیت داشتند، نیز شناسایی و دستگیر شدند و به همدستی با دیگر اعضای باند اعتراف کردند.

بنابر این گزارش، برای متهمان قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از آنها برای رازگشایی از دیگر جرایمشان در حالی ادامه دارد که سایت‌هایی که آنها راه‌اندازی کرده بودند، از سوی پلیس فتا پلمب شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها