فرمانده انتظامی گرمسار خبر داد؛

کشف پنج هزار عدد انواع مواد محترقه در گرمسار

جانشین فرمانده نیروی انتظامی، بستن خیابان و میادین و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را از خطوط قرمز پلیس دانست و گفت:افرادی که از این خطوط عبور کنند در صورت دستگیری و نیز توقیف خودروهایشان تا 17 فروردین مهمان ناجا هستند.
کد خبر: ۵۴۸۸۶۸
دستگیرشدگان چهارشنبه آخرسال تا 17 فروردین مهمان پلیس هستند

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس‏، سردار احمدرضا رادان صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره تمهیدات ناجا برای چهارشنبه آخر سال‏، گفت: عمده سفرهای نوروزی قبل از چهارشنبه آخر سال (28 اسفندماه) آغاز می شود و استباط ما این است که مشکلات نسبت به گذشته کمتر خواهد شد.

وی افزود: نگاه ناجا به چهارشنبه آخر سال، نگاه اجتماعی است و به هیچ عنوان نگاه امنیتی ندارد.

جانشین فرمانده ناجا، کوچه محور بودن را یکی از ویژگی های چهارشنبه آخر سال برشمرد و افزود: انتظار داریم در این روز همانند سالهای گذشته، بزرگترها در کنار جوانان قرار گرفته و چهارشنبه آخر سال را مدیریت کنند.

سردار رادان، بستن خیابان و میادین و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را از خطوط قرمز پلیس دانست و تصریح کرد: افرادی که از این خطوط عبور کنند در صورت دستگیری و توقیف خودروهای آنان، تا 17 فروردین مهمان پلیس هستند؛ عقلانی نیست که با عدم رعایت قانون، فرد دستگیر شده و از گذراندن تعطیلات در کنار خانواده محروم شود.

وی اظهارداشت:‌ در سال گذشته تعداد دستگیرشدگان چهارشنبه آخر سال کمتر از انگشتان دست بود که امیدواریم این عدد امسال نیز کمتر از سال گذشته باشد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از جرائم اینترنتی به عنوان جرائم «نو» نام برد و افزود: این جرائم هر از چند گاهی با شکل جدیدی پدیدار می شوند.

سردار رادان، دستگیری عاملان پیامک بخشودگی تخلفات رانندگی را آخرین کشفیات مهم پلیس فتا در سال جاری نام برد و افزود: در این رابطه سه نفر دستگیر شدند که آنان هدف خود را شوخی اعلام کردند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه افراد مذکور افراد عادی بودند و از افراد سازمان یافته نبودند، خاطرنشان کرد: این شوخی آنان، برای مردم و بسترهای ارتباطی زحمت ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر امسال نسبت به سال گذشته یک درصد افزایش داشته است، افزود: کشف بیش از 400 تن مواد مخدر ناشی از اقدامات خوب پلیس در مرز و حاشیه آن بوده است.

سردار رادان از کاهش کشفیات مواد محترقه در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: این کاهش برای آن است که اشتیاق شهروندان برای استفاده از این مواد کم شده که این نشانگر ارتقاء فرهنگ مردم است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه کنترل مرز نسبت به گذشته بهتر و بیشتر شده است، تصریح کرد: بخشی از مواد محترقه بصورت قاچاق از مرز به کشور وارد می شود.

وی افزود: شهروندان در چهارشنبه آخر سال مجدانه بدنبال این هستند تا فرهنگ صله رحم را همچون گذشته احیا کنند.

جانشین فرمانده ناجا اضافه کرد: مردم مطمئن باشند پلیس در چهارشنبه آخر سال همانند نوروز در کنار و همراه آنان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها