روایت «گردان نور» در سیما فیلم

مراحل نگارش مجموعه تلویزیونی «گردان نور» از تولیدات مرکز سیمافیلم به پایان رسید.
کد خبر: ۵۴۲۴۹۵
روایت «گردان نور» در سیما فیلم

به گزارش روابط عمومی سیما، منوچهر محمدی تهیه کننده این مجموعه با اعلام این خبر گفت: موضوع اصلی این فیلمنامه به قلم حامد محمدی درباره حضور نوجوانان در جنگ است و تاثیراتی که حماسه دفاع مقدس بر رشد فکری و کمال شخصیتی نوجوانان گذاشته است.

وی افزود: در نگارش این فیلمنامه تلاش شد تا از وقایع مستند زمان جنگ نیز در کنار عنصر تخیل استفاده شود. موضوع قصه و شخصیت‌ها ثابت هستند و هر قسمت در کنار داستان اصلی بر روی یکی از کاراکترهای فرعی نیز تمرکز می شود.

محمدی تصریح کرد: «گردان نور» تصویر جدید، بدیع و تازه ای را از جنگ که با روش های کلیشه ای و مرسوم متفاوت است به مخاطب ارائه می کند و از جذابیت های ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: این مجموعه در 13 قسمت 45 دقیقه ای طراحی شده که با توجه حجم داستان و شخصیت‌ها امکان افزایش قسمت‌ها وجود دارد.

محمدی اذعان کرد: کارگردانی «گردان نور» را بهروز شعیبی بر عهده خواهد داشت و این مجموعه نخستین تجربه این فیلمساز جوان و موفق در عرصه سریال سازی است.

گفتنی است، شعیبی تا کنون چندین تله فیلم تلویزیونی برای مرکزسیما فیلم کارگردانی کرده است و آثار او موفق به کسب جایزه از فستیوال های مختلف شده‌اند.

وی همچنین با فیلم تحسین شده «دهلیز» که عنوان بهترین فیلم مسابقه نگاه نو جشنواره بین المللی فیلم فجر را کسب کرد، در این جشنواره حضور داشت.

شایان ذکر است، منوچهر محمدی نیز با فیلم موفق «حوض نقاشی» در بخش مسابقه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت که این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها