در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ۲۴ هزار شهید تهران بزرگ؛

رهبر انقلاب: تهران نماد شجاعت، دینداری و استقلال طلبی ملت ایران است

دبیر کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی:

جامعه نیازمند آرامش است

دبیر کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: پس از بیانات رهبری و کلام آخر ایشان با قوا، نمایندگان مجلس با توجه به این رهنمودها و شرایط اقتصادی کشور تاکید دارند که هم اکنون جامعه نیازمند آرامش روحی و روانی است.
کد خبر: ۵۴۱۶۶۹
جامعه نیازمند آرامش است

سید باقر حسینی نماینده زابل روز یکشنبه در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری ،نمایندگان باید کوتاهی ها را ؛به خاطر ملت تحمل کنند.

وی افزود: درگیری قوا با یکدیگر برای مردم و رهبری نگران کننده است و به نفع نظام نیست بنابراین وظیفه قوا است که در این شرایط خاص دست به دست هم دهند و وحدت و همدلی خود را بیشتر کنند و به دعواهای داخلی دامن نزنند.

حسینی تاکید کرد: با توجه به فرمایشات رهبری حتی اگر نمایندگان برای احقاق حقوق موکلان خود قصد استیضاح وزیری را دارند بهتر است مشکلات را با با دولت حل وفصل کنند و کار را به استیضاح نکشانند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: پس از بیانات رهبری وکلام آخر ایشان با قوا نمایندگان مجلس با توجه به این رهنمودها و شرایط اقتصادی کشور تاکید دارند که هم اکنون جامعه نیازمند آرامش روحی وروانی است.

سید باقر حسینی نماینده زابل روز یکشنبه در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری ،نمایندگان باید کوتاهی ها را ؛ به خاطر ملت تحمل کنند.

وی افزود: درگیری قوا با یکدیگر برای مردم و رهبری نگران کننده است وبه نفع نظام نیست بنابراین وظیفه قوا این است که در این شرایط خاص دست به دست هم دهند و وحدت وهمدلی خود را بیشتر کنند وبه دعواهای داخلی  دامن نزنند.

حسینی تاکید کرد : با توجه به فرمایشات رهبری حتی اگر نمایندگان برای احقاق حقوق موکلان خود قصد استیضاح وزیری را دارند بهتر است مشکلات را با با دولت حل وفصل کنند وکار را به استیضاح نکشانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
g
-
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
۰
۰
با سلام.آیا می دانید گران فروشی حرام است؟لطفا فكری به حال گرانی ایران كنید.خسته شدیم.با تشكر

نیازمندی ها