مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد

آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از اول اسفند

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از رزرو اینترنتی 40 درصد از ظرفیت فضاهای پیش‌بینی شده اسکان نوروزی فرهنگیان از اول اسفند ماه سال‌جاری از طریق سایت www.eskan.medu.ir خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۶۲۹
آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از اول اسفند

فرشید سیاری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح اسکان موقت فرهنگیان در ایام نوروز 92 به منظور ارائه خدمات رفاهی مطلوب و در راستای حفظ شأن و منزلت فرهنگیان عملیاتی خواهد شد، اظهار داشت: برای اجرای مطلوب این طرح 10 هزار آموزشگاه و 95 هزار کلاس درس در سراسر کشور آماده سازی شده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با دانشگاه فرهنگیان و معاونت پرورشی به منظور استفاده از ظرفیت مراکز تربیت معلم و اردوگاه‌ها به منظور اسکان میهمانان فرهنگی صورت گرفته است، افزود: حدود 20 هزار نفر از عوامل ستادی و اجرایی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور برای اجرای بهینه طرح بسیج شده‌اند.

سیاری ادامه داد: حدود 500 پایگاه برای پذیرش میهمانان در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها از تاریخ 28 اسفند 91 لغایت 12 فروردین ماه 92 پیش‌بینی شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اطلاع‌رسانی یکپارچه در سراسر کشور، نصب بنر و پلاکاردهای لازم در مبادی ورودی  شهرها و میادین از جمله اقدامات پیش‌بینی شده برای راهنمایی میهمانان فرهنگی است، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با سایر نهادها به منظور اجرای بهینه طرح و فراهم کردن امکانات‌، ایجاد امنیت لازم و پیشگیری از حوادث و خطرات احتمالی صورت پذیرفته است.

وی از ارسال بخشنامه اسکان و شیوه‌نامه اجرایی جهت ساماندهی، وحدت رویه و برنامه‌ریزی در زمینه طرح مذکور خبر داد و اضافه کرد: اهدای بسته‌های فرهنگی، برپایی نماز جماعت، برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری و نمایش فیلم از جمله اقدامات پیش‌بینی شده در پایگاه‌های اسکان است.

سیاری با اشاره به اینکه اطلاعات و مشخصات کامل تمام پایگاه‌های پذیرش میهمانان در سراسر کشور از نیمه دوم اسفند ماه در سایت اسکان درج خواهد شد، تأکید کرد: تیم‌های نظارتی استانی و منطقه‌ای قبل و حین اسکان به منظور نظارت و ارائه خدمات مطلوب تشکیل خواهد شد و بیمه شناور نیز به منظور پوشش بیمه‌ای تمام میهمانان فرهنگی پیش‌بینی شده است.

وی با توجه به رویکرد عدم درآمدزایی طرح مذکور و تأمین هزینه حامل‌های انرژی و امور جاری اسکان از تعرفه تعیین شده بر اساس سنوات گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: فرهنگیان از طریق سیستم پیامک استانی یا تماس با شماره تلفن‌های 11-82287010  (ستاد مرکزی اسکان) می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود را در این زمینه ارائه کنند.

newsQrCode
برچسب ها: اسکان نوروز
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ali
-
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
۰
۰
سلام.خداوكیلی این امكانات ما خوبه یا هتل ها و ...اونوقت هی میگن به معلما نمیرسن!!
محمد حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
۰
۰
با این همه امكانات. یه وقت فرهنگیان رو دل نكنن! وضعیت سرویس بهداشتی هام كه عالیه جای انتقاد نذاشتن!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیازمندی ها