رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن، و کشاورزی البرز

توسعه روابط تجاری البرز و جمهوری "کارلیا" روسیه کلید خورد

آزاده کریمی / گروه فرهنگ و هنر

فیلمبرداری رالی ایرانی در جاده‌های شمال

«رالی ایرانی» به کارگردانی آرش معیریان بتازگی کلید خورده است. این مسابقه که با حضور بازیگران و خوانندگان سرشناس برپا می‌شود، قرار است در شبکه نمایش خانگی ارائه شود. درباره جزئیات این مسابقه گپ کوتاهی با معیریان زده‌ایم.
کد خبر: ۵۰۲۷۱۵

تصویربرداری «رالی ایرانی» چه زمانی و از چه منطقه‌ای شروع می‌شود؟

روز شنبه بیست و پنجم شهریور تصویربرداری «رالی ایرانی» شروع شد که تقریبا 14 ساعت آن گذشته است و در جاده‌های شمال کشور تصویربرداری می‌شود.

کدامیک از شرکت‌کنندگان با هم مسابقه می‌دهند؟

گروه اول را محمدرضا فروتن و سیروان خسروی تشکیل می‌دهند که در واقع با یک اتوبوس از ترمینال شرق راه افتاده‌اند و چند ساعتی از شروع مسابقه آنها می‌گذرد. گروه دوم هم الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری هستند که از هشت صبح دیروز با قطار، تهران را ترک کرده‌اند و با وسایل نقلیه مختلفی هم به ایستگاه‌های مورد نظر می‌رسند. گروه سوم را هم نیما فلاح و همسرشان سحر ولدبیگی تشکیل می‌دهند که با هواپیمای شخصی از فرودگاه پیام کرج به مقصد ساری می‌روند و به ایستگاه مورد نظر می‌رسند.

ایستگاهی که همه گروه‌ها در آن مستقر می‌شوند، کدام منطقه است؟

در واقع ایستگاه‌ها جزو نقاط محرمانه کار است و شرکت‌کنندگان هم از محل دقیق آن اطلاع ندارند. آنها با جی پی اس و وسایل و ادواتی که در اختیارشان قرار داده می‌شود و با کمک فرزاد حسنی، مجری و داور مسیرها را پیدا می‌کنند و ایستگاه به ایستگاه اطلاعات هر مرحله را دریافت می‌کنند.

وسایل نقلیه تغییر می‌کند؟

بله، در هر ایستگاه وسیله نقلیه عوض می‌شود، مثلا ماشین‌های مخصوص رالی در اختیارشان قرار می‌گیرد یا موتور، وسایل غواصی یا وسایل عملیات راپل (گذر از مسیرهای جنگلی با طناب و قرقره).

در انتخاب شرکت‌کنندگان از بین بازیگران و خوانندگان دچار مشکل نبودید؟

به جرات می‌توانم بگویم که نزدیک به 75 درصد بازیگران محبوب برای شرکت در این مسابقه دعوت شده‌اند که بجز دو یا سه نفر همگی بشدت از آن استقبال کردند. این دوستان در مسابقات آینده که هر ماه یک بار برگزار می‌شود، به ما ملحق خواهند شد که در نهایت فینال این مسابقه به شکل یک فیلم سینمایی در سالن‌های سینما به اکران در‌می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها