آیین نکوداشت محمد حسن رستمانی پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی استان گلستان با حضور جمعی از پیشکسوتان و اهالی فرهنگ، هنر و ادب و مسئولان در گرگان برگزار شد.
آیین نکوداشت محمد حسن رستمانی پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی استان گلستان با حضور جمعی از پیشکسوتان و اهالی فرهنگ، هنر و ادب و مسئولان در گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۵۳۷۱
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان آیین نکوداشت محمد حسن رستمانی پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون استان گلستان  با حضور پرشمار پیشکسوتان و جوانان عرصه فرهنگ و هنر و ادب و خانواده اش و جمعی از مسئولان در سالن نگاه تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای شاپور اسلامی از اساتید هنر خوشنویسی همراه شده بود، جواد پیشگر، داوود سعیدی، احمدرضا اسعدی، محمد مهدی صمدی از هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی دقایقی درباره شخصیت محمدحسن رستمانی و جایگاه هنر نمایش و تاثیرگذاری اش بر روی جامعه مطالبی را عنوان کردند.

پخش کلیپ معرفی زندگی محمدحسن رستمانی، اجرای موسیقی سنتی و نیز رونمایی از سند سه جلدی این هنرمند پیشکسوت گلستانی توسط ثبت احوال استان گلستان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین اهدای تمبر نقاشی مزین به تصویر محمد حسن رستمانی با هنر استاد یدالله تناور، تابلو خوشنویسی استاد شاپور اسلامی و اهدای تابلوی عکس از سوی استاد فرشید مصدق در کنار دیگر هدایا، از بخش های خاطره انگیز این مراسم شد.

در بخشی از این مراسم، الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، نیز ضمن قدردانی از سال ها هنرنمایی و افتخار آفرینی محمد حسن رستمانی در عرصه هنرهای نمایشی، درباره طرح شهید آوینی و اهداف آن و نیز تلاش مجدانه اعضای جدید انجمن هنرهای نمایشی استان برای آغاز فصلی نو برای هنر نمایش استان مطالبی را به سمع و نظر حاضران رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها