معاون خدمات شهری شهرداری اهواز:

پیمانکار منطقه 6شهرداری اهواز خلع ید شد

جلسه مشترک شهردار اهواز با بانوان شهرداری در راستای آگاهی از دغدغه‌ها، مشکلات و دریافت انتقادات و پیشنهادات آنها در سالن کنفرانس شهرداری تشکیل شد.
کد خبر: ۱۴۵۴۸۳۹

جام جم آنلاین - خوزستان، رضا امینی شهردار اهواز با اشاره به جایگاه بالای زن در قرآن اظهار داشت: قدر و منزلت بانوان به عنوان ستون خیمه خانواده در آموزه‌های دینی ما بارها و بارها مورد تاکید قرار گرفته است.

 

وی با تاکید بر لزوم رعایت شأن و منزلت بانوان شاغل در شهرداری افزود: محیط کار بایستی به گونه‌ای با شخصیت بانوان در نظر گرفته شود که بانوان با علاقمندی بر سر کار خود حاضر شوند.

 

امینی زن را محور خانواده و جامعه دانست و عنوان کرد: بر همین اساس با توجه به توانمندی‌های بانوان می‌توان بخشی از مسئولیت‌های حساس در شهرداری را به آنها سپرد.

 

شهردار اهواز در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص درخواست‌ها و دغدغه های بانوان شهرداری گفت: بسیاری از موارد مطرح شده قابل حل بوده و در جلسات شورای اداری تاکید بیشتری بر آنها خواهم داشت.

 

این مقام مسئول، شهرداری اهواز را یکی از نهادهای با مراجعه بالای شهروندان عنوان کرد و افزود: با توجه به این مورد ضروریست دقت و مراقبت بیشتری در مورد پوشش بانوان صورت پذیرد.

 

امینی عوارض آلایندگی را حق مردم اهواز دانست و گفت: عوارض آلایندگی دریافت شده توسط شهرداری بسیار کمتر از آن است که در تبلیغات می‌بینیم؛ سایر مبالغ دریافت شده نیز صرف امور عمرانی از جمله پل های روگذر و غیرهمسطح شده است.

 

شهردار اهواز در پایان تصریح کرد: شهر اهواز دارای ظرفیت‌های فراوانی است که در حال حاضر در مسیر درستی ریل گذاری شده است.

 

گفتنی است این جلسه با هماهنگی مشاور بانوان شهرداری برنامه ریزی شده بود و درابتدای جلسه بانوان حاضر به بیان دغدغه ها و مشکلات موجود پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها