"جهان بخش تل اشکی" در نشست با معاون دادستان بوشهر؛

مسؤولان،فاضلاب شهر عالیشهر را دریابند

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر خبرداد؛

صدور سند تک برگ ۸۷۴هکتار زمین در چاه‌مبارک

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در تشریح این خبرگفت: ۸۷۴هکتار زمین، اکنون تک برگی شده است و شرایط برای اجرای طرح های شهرسازی و واگذاری به کلیه اشخاص واجد شرایط مهیا شده است.
کد خبر: ۱۴۵۴۶۶۴
به گزارش خبرنگار جام جم و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرجدید عالیشهر؛ جهانبخش تل اشکی در خصوص اراضی تخصیصی به طرح نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن جهت تامین مسکن برای اقشار مختلف جامعه، سهمیه شهر چاه مبارک ۲هزار و۸۴واحد بوده که تعداد ۲هزار و ۱۴۴ نفر ثبت نام نمودند که درنهایت ۱۱۸ نفر متقاضی موثر شدند که به همگی ایشان اراضی واگذار شد.
 
این مقام مذکور بیان کرد: با تک برگی شدن سند طبق طرح، امکان واگذاری اراضی برای ما طبق ضوابط و مقررات ابلاغی از مراجع بالا دست فراهم شده است.
 
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اظهارکرد: پس از رفع تداخل اسناد آن در کمترین زمان در ثبت اسناد شهرستان عسلویه، اسناد مالکیت صادره از طرف استاندار استان محمد محمدی زاده و با حضور محمد رضابزرگ مهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر، تحویل شرکت عمران جهت واگذاری به اشخاص، داده شد و جا دارد از همکاری همه جانبه مسئولین استان در حل این مشکل تشکر کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها