کارشناس مسائل منطقه گفت: عملیات وعده صادق، یکی از نمونه‌های روشن و پرافتخار دفاع است که با تمام قدرت و اراده ملتی که به اسلام و انقلاب خود پایبندند، انجام شد و جهانیان شاهد این اراده ملت بودند.
کد خبر: ۱۴۵۳۵۴۲
منصور حقیقت پور در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی به ملت ایران قدرتی غیرقابل پیش بینی داد که دور از تصور دشمنان انقلاب بود، گفت: این عملیات ثابت کرد که ملت ایران هر  زمان پشت‌سر رهبر مقتدر خود قدم برداشته‌اند عزتمندانه به پیروزی رسیده‌اند و ما باید با تمام توان و با اتحاد و همدلی مکر دشمنان را به آنها بازگردانیم.
 
وی با تاکید بر اینکه هیچ قدرتی توان مقابله با عزم و اراده ملت ایران  را ندارد، اظهار کرد: عملیات وعده صادق پوشالی بودن رژیم کودک‌کش صهیونیستی را ثابت کرد و اقتدار نظامی ایران اسلامی را بیش از پیش به نمایش گذاشت.
 
این کارشناس مسائل منطقه گفت: امروز قدرت نظام و انقلاب برجسته شده است و بر خلاف پیش بینی های آمریکا عمل شد و آن‌ها هرگز تصور نمی‌کردند اقدامی از سوی ایران علیه رژیم صهیونیستی صورت پذیرد.
 
حقیقت پور خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق، یکی از نمونه‌های روشن و پرافتخار دفاع است که با تمام قدرت و اراده ملتی که به اسلام و انقلاب خود پایبندند، انجام شد و قدرت اراده ملت ایران به جهانیان ثابت شد.
 
وی تصریح کرد: این عملیات نه تنها نشان داد که ایران با تهدیدات خارجی تعارف ندارد، بلکه به‌وضوح بیانگر این است که هیچ اقدامی در حقوق و منافع ملی این ملت مظلوم، بی‌توجیه و بدون پاسخ نخواهد ماند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها