برنامه نیشتر با گویندگی اردشیر منظم و سیما رستگاران روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۶ با نگاه طنز به مسائل در حوزه سلامت اجتماعی روانه آنتن می‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۲۷۱۰

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، شهرام زین العابدینی، مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت درباره این برنامه توضیح می‌دهد: مسلماً نگاه ما در گروه سلامت اجتماعی به این شکل است که از زوایای متفاوت به موضوعات سلامت بپردازیم، به همین دلیل برنامه نیشتر با نگاه طنز به مبحث سلامت روانه آنتن می‌شود.

 این برنامه روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی مجید امجدی فر پخش می‌شود. وی ادامه می‌دهد: برنامه نیشتر به گویندگی اردشیر منظم و سیما رستگاران و کارگردانی نگین خواجه نصیر در قالب آیتم‌های متنوع روی آنتن می‌رود. آیتم تار عنکبوت با نگاه زبان به باشگاه بدنسازی می‌پردازد. 

این مدیر گروه با تاکید بر دیگر آیتم‌های این برنامه توضیح می‌دهد: آیتم عطارباشی نگاه طنز به عطاری‌ها دارد. آیتم اتاق زرد با محوریت روانشناسی زرد، آیتم آسانسور سخنگو با موضوع نگاه طنز به حقوق شهروندی و آیتم طنز آهنگ پخش می‌شوند. در مجموع این برنامه با محوریت سرگرمی و تفریحی و با نگاه طنز به حوزه سلامت اجتماعی پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها