استاندار سیستان وبلوچستان گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، زیرساخت‌های مربوط به طرح نهضت ملی مسکن را به موقع تامین کنند.
کد خبر: ۱۴۵۲۴۷۵

به گزارش جام جم آنلاین،محمد کرمی در جلسه شورای مسکن سیستان و بلوچستان گفت: در این استان با اهتمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط اقدامات خوبی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده، اما به منظور بهره برداری هر چه سریعتر واحد‌های این طرح نیاز است زیر ساخت‌ها مورد نیاز نظیر برق و آب توسط متولیان امر فراهم شود.
وی تاکید کرد: ادارات برق و آب استان پیگیر اعتبارات ملی برای اجرای هر چه سریعتر طرح های خود در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن باشند.
استاندار سیستان وبلوچستان ادامه داد: نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا تمام دستگاه‌ها باید به سهم خود اقدامات لازم را انجام دهند.
کرمی بر واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط در شهر‌های استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه واگذاری زمین‌های ویلایی گام مهمی برای حفظ جمعیت و اجرای هر چه سریعتر این طرح مهم ملی توسط خود شهروندان است هیچ موضوعی نباید موجب تاخیر واگذاری زمین و اجرای طرح مسکن شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها