برنامه رادیویی «عشق کتاب» با هدف معرفی کتاب‌های حوزه روانشناسی و گپ و گفت با نویسندگان، مترجمان و اهل کتاب به روی آنتن رادیو سلامت می‌رود.
کد خبر: ۱۴۵۱۱۴۹

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، سارا شریفی، تهیه کننده برنامه عشق کتاب در این باره توضیح می دهد: این برنامه با هدف معرفی کتاب های حوزه روانشناسی و گپ و گفت با نویسندگان، مترجمان و اهالی کتاب روی آنتن می رود.

برنامه روزهای یکشنبه ساعت 16 و 30 دقیقه با کارشناس مجری حامدرضا مهتدی پخش می شود. وی ادامه داد: روز یکشنبه 19 فروردین ماه کتاب آیا من باز هم من خواهم بود؟ اثر کریستین برایدن ر مورد بررسی قرار می دهیم. محسن پور رمضانی بلاگر کتاب مهمان برنامه خواهد بود و در این باره صحبت می کند. در معرفی کتاب آمده است: ابتلا به دمانس چه معنایی برای احساس خود در فرد دارد؟ کریستین برایدن دیدگاه خودمانی خویش از زندگی با دمانس را با ما در میان می‌گذارد و به ما توضیح می‌دهد که احساس تداوم خود پس از دریافت تشخیص و شکل‌گیری دمانس چگونه امکان‌پذیر خواهد بود؟ این کتاب درک عمیق‌تری از چگونگی زندگی معنادار همراه با دمانس را عرضه می‌کند و افسانۀ غالب بین ما را به چالش می‌کشد که بر مبنای آن، افراد مبتلا به دمانس به تدریج «کم‌رنگ» شده و در نهایت به «جسمی بی‌جان» تبدیل می‌شوند. در این کتاب حس آمیختگی خود با احساسات و هیجانات، نحوۀ ارتباط افراد با دیگران علی‌رغم تغییرات شناختی و چالش‌های ارتباطی و اینکه موارد مذکور چه معنایی برای مبتلایان به دمانس در جامعه دارند، مورد کاوش قرار خواهند گرفت.

پخش برنامه عشق کتاب برای دوستداران کتاب

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها