پیکر شهیدان سرهنگ دوم عباسعلی میر و شهید ستوانیکم مسلم کریمی از شهدای حادثه تروریستی راسک و چابهار بر فراز دستان مردم روزه دار زابل تشییع شد.
کد خبر: ۱۴۵۱۱۳۷

 

 به گزارش جام جم آنلاین،ساعت ۹ صبح امروز پیکر مطهر شهیدان عباسعلی میر و مسلم کریمی درمصلی شهرستان زابل تشییع ودر زادگاهشان روستای حیدر آباد وشهرک سالارهامون به خاک سپرده شدند.

شهید احمد حبیبی فر، روز گذشته در گلزار شهدای زاهدان ، پیکر مطهر شهیدان حامد عبداللهی و محمد حسین بامری شهدای حادثه تروریستی راسک هم در روستای چاه خدابخش وآرامستان لدی  این دلگان به خاک سپرده شدند.
پیکر پاسدار شهید سعید جهانتیغ هم روزگذشته در زابل تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شدند.

شهید محسن حسن نژاد ، شهید حسین انتظاریان اردکانی و شهید حسین سرسنگی از سپاه الغدیر یزد هم برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل شدند و شهید جواد جهان بیکی به شهرستان کلاله و شهید محسن حسین نیایی روشن به مازندران منتقل شدند.

 

قرارگاه امنیتی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه روز گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: به آگاهی ملت قهرمان و شریف ایران می‌رساند تعدادی از تروریست‌ها و اشرار مسلح وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه در ساعات اولیه بامداد  پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه به قصد برهم زدن امنیت و سلب آرامش مردم به طور همزمان به پنج نقطه از اماکن عمومی و پایگاه‌های نظامی و انتظامی برقرار کننده امنیت در شهر‌های چابهار و راسک در جنوب سیستان و بلوچستان حمله کردند که با درایت، حوصله و هوشمندی نیرو‌های مدافع امنیت مواجه شدند. ️

دراین بیانیه آمده است : پس از اطمینان نسبت به دورسازی مردم از خطر مهاجمان و هرگونه آسیب، رزمندگان غیور قرارگاه امنیتی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با مشارکت نیرو‌های فرماندهی انتظامی با آنان درگیر و در عملیاتی قاطعانه تمام تروریست‌ها و اشرار مسلح به هلاکت رسیدند و امنیت و آرامش کامل در مناطق درگیری برقرار شد. ️

در این عملیات ۱۸ نفر از تروریست‌ها و اشرار مسلح مهاجم به هلاکت رسیدند و ۱۱ نفر از نیرو‌های حافظ امنیت نیز به فیض رفیع شهادت نائل آمده و تعدادی نیز مجروح شدند. ️

امروز مردم روزه‌ دار سیستان وبلوچستان در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن محکوم کردن حملات تروریستی به سفارت ایران در دمشق، چابهار و راسک، با سر دادن شعار‌هایی همچون مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از این جنایتکاران نشان دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها