راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان درحالی برگزار شد که افزون بر کشورهای اسلتمی، بسیاری از متحدان اسرائیل نیز شاهد برپایی تجمعاتی علیه جتایات صهیونیستها در غزه بودند.
کد خبر: ۱۴۵۱۱۰۶
پیام‌ مهم راهپیمایی روز قدس به اسرائیل: غزه تنها نیست

به گزارش جام جم آنلاین، خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی این پیام مهم را به اسرائیل و لابی‌های صهیونیستی ارسال می‌کند که غزه تنها نیست و دیگر اسرائیل نمی‌تواند در خفا، جنایات همیشکی خود را مرتکب شود.

روشن است که این حضور خیابانی مردم، دولت‌ها را تحت فشار قرار خواهد داد تا دست از حمایت خود از جنایات اسرائیل بردارند و خواست مردم برای فشار بر اسرائیل و پایان جنایت این رژیم علیه بشریت را درخواست کنند.

راهپیمایی روز قدس هر ساله نشانه‌ای از قدرت نرم جهان اسلام علیه اسرائیل است و همین امر موجب هراس صهیونیستها از این روز شده است. شاید برای همین است که تل‌آویو گمان داشت در این روز ضربه سختی از ایران در انتقام ترورهای این رژیم خواهد خورد.

به گفته مقامات کشورمان، سیلی خوردن اسرائیل از ایران حتمی است ولی فعلا آنچه صهیونیستها را به دردسر انداخته، نه قدرت سخت نظامی که قدرت نرم مردمی است و این واقعیت، صهیونیستها را منزوی ساخته است.

بی‌تردید ادامه حضور مردم و مطالبه پایان جنگ غزه، اسرائیل را وادار به قبول شکست خواهد کرد. صهیونیستها که هیچ دستاوردی در جنگ غزه نداشته‌اند، با تداوم جنگ، عملا در باتلاق خودساخته بیشتر گرفتار خواهند شد.

چشم‌امید صهیونیستهایی که نه موفق به حذف حماس شده‌اند و نه آزادی اسرا، به گشودن جبهه‌های جنگ تازه است تا پای دیگر کشورها به نیدان نبرد باز شود. توطئه‌ای که با واکنش‌های هوشمندانه، فعلا ناکام مانده است.

راهپیمایی روز قدس امسال بار دیگر نشان داد که اثر قدرت نرم این راهپیمایی، کمتر از موشک‌های بالستیک و پهپادهای رزمی نیست. این قدرت نرم، نقاب دروغین مظلومیت تاریخی اسرائیل را زمین افکنده و حالا این رژیم با کارنامه سیاه نسل‌کشی عریان در برابر افکارعمومی ایستاده و چون موشی گرفتار، به هر شرایطی چنگ می‌زند تا از این تله بیرون بخزد که چنین نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها