در ایام تعطیلات نوروزی صورت گرفت؛

بستری ۳۹۰ نفر در بیمارستان افشار یزد

یزد- سرپرست بیمارستان افشار یزد گفت: خدمت‌رسانی به بیماران در ایام نوروز ۱۴۰۳ مانند دیگر ایام سال به طور مستمر انجام شد.
کد خبر: ۱۴۵۱۰۹۴

 به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، دکتر حسن حقانی نژاد اظهار داشت: در ایام نوروز امسال تعداد ۳۹۳ نفر در این مرکز درمانی، بستری شدند که ۹۳ نفر از آنها بیمار قلبی بودند.

وی افزود: همچنین در این ایام تعداد چهار هزار و ۷۶۵ نفر به صورت سرپایی ویزیت شدند.

سرپرست بیمارستان افشار یزد گفت: در تعطیلات نوروز، ۹۸ مورد آنژیوگرافی، ۶۰ مورد آنژیوپلاستی، ۱۵ مورد پرایمری PCI و یک  مورد جایگذاری پیس میکر موقت قلبی برای بیماران انجام شده است.

وی از انجام ۵۷ مورد زایمان، ۳۶ عمل سزارین، ۹۴ عمل جراحی و هشت عمل جراحی قلب موفقیت آمیز در این مرکز خبر داد.

حقانی نژاد افزود: با توجه به اهمیت اقدام بموقع برای بیماران اورژانس قلبی، خدمت رسانی به این بیماران در تمام ایام سال بویژه در ایام تعطیل از اهمیت ویژه و بسزایی برخوردار است و به همت کادر درمان زحمتکش بیمارستان افشار یزد، خدمات درخور وارزنده ای به بیماران در نوروز ۱۴۰۳ ارائه شد.

  وی گفت: رضایت‌مندی بیماران و ارائه خدمات مطلوب به مراجعه‌کنندگان، همواره در دستور کار مدافعان سلامت بیمارستان افشار قرار دارد.

سرپرست بیمارستان افشار یزد گفت: یکی از اقدامات درمانی مهم و اورژانسی در بیمارستان قلب افشار اجرای کد ۲۴۷ است و به عنوان مرکز اصلی ارجاع بیماران این کد در سطح استان فعالیت می کند.

وی افزود: این بیمارستان، مرکز تخصصی و فوق تخصصی تشخیص و درمان، مداخلات و جراحی‌های قلبی پیشرفته در استان یزد و استان های جنوب و جنوب شرق می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها