رئیس سازمان اداری و امور استخدامی در بازدید از پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر تهران، از تمامی اعضای هلال‌احمر که در طول نوروز و در ماه مبارک رمضان، به هموطنان خدمات رسانی کردند، قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۴۵۱۰۱۲

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ میثم لطیفی در بازدیدی که به همراه رئیس جمعیت هلال‌احمر از پایگاه‌ها و پست‌های امدادی نوروزی هلال‌احمر تهران داشت، گفت: اعضای هلال‌احمر در پست‌های نوروزی با ارائه خدمات باعث نشاط و شادی هموطنان به ویژه کودکان در غرفه‌های دوستدار کودک شدند که باعث افتخار است.

رئیس سازمان اداری و امور استخدامی‌بیان کرد: این بازدید‌ها بهانه است تا از زحمات شما اعضای کادر و داوطلب جمعیت هلال احمر دوست داشتی قدر دانی کنیم که با زبان روزه در طول نوروز خدمات رسانی می‌کردید.

رئیس سازمان اداری و امور استخدامی اضافه کرد: در زمان حادثه نگاه مردم پس از خدا، به اعضای جمعیت هلال‌احمر است.

لطیفی افزود: همه باید تلاش کنیم تا تمامی مردم کشور داوطلب هلال‌احمر شوند.

وی ادامه داد: خدمات بشردوستانه هلال‌احمر در طول سال بی‌نظیر است که در نوروز با شور و نشاط انجام شد و اعضای داوطلب در این پست‌ها بی‌نظیر عمل کردند.

رئیس سازمان اداری و امور استخدامی در پایان عنوان کرد: از تمامی اعضای هلال‌احمر که قبل از نوروز با استقرار پست‌های نوروزی تا به امروز در خدمت هموطنان بودند، قدر دانی می‌کنم.

لطیفی اضافه کرد: اقدامات ویژه هلال‌احمر به کاهش حوادث در نوروز امسال کمک کرد و بالای ۱۳۰ هزار نفر از داوطلبان بدون هیچ چشم داشتی در ایام نوروز در خدمت هموطنان بودند که از تک تک این عزیزان قدر دانی می‌کنم.

در ادامه دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر اظهار کرد: یکی از افرادی که جمعیت هلال‌احمر را در این چند سال حمایت کردند، دکتر لطیفی هستند که بی نهایت از اقدامات و حمایت هایشان قدر دانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این مدت هر چه درخواست داریم که با حوزه اداری و استخدامی‌بود، مصوب شده است.

کولیوند بیان کرد: جمعیت هلال‌ احمر داوطلب محور هست و کارکنان و اعضای داوطلب با روحیه ایثارگری به هموطنان خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: از تمام هموطنان کشور قدر دانی می‌کنم که بی‌نظیر در تمامی‌شرایط هلال احمر را یاری می‌دهند که در کمک به غزه و سیل زدگان سیستان و بلوچستان یکبار دیگر خود را نشان دادند.

بنا بر این گزارش، رئیس سازمان اداری و امور استخدامی و رئیس جمعیت هلال‌احمر از طریق ارتباط رادیویی از تمامی عوامل عملیاتی هلال‌احمر در سراسر کشور تقدیر و تشکر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها