دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم منبر القدس:

آنچه در فلسطین و منطقه رخ می‌دهد طوفان آزادگان است

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم منبر القدس گفت: آنچه در فلسطین و منطقه و جهان رخ می‌دهد طوفان آزادگان است و امیدواریم که بزرگ و بیشتر شود و به مرور زمان قوی شود.
کد خبر: ۱۴۵۰۸۵۳

به گزارش جام جم آنلاین، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم منبر القدس گفت: آنچه در فلسطین و منطقه و جهان رخ می‌دهد طوفان آزادگان است و امیدواریم که بزرگ و بیشتر شود و به مرور زمان قوی شود.

وی افزود: دستاورد‌های مقاومت در غزه را ارج می‌نهیم. پایداری مقاومت در کرانه باختری و تداوم نبرد ضد اشغالگران را ارج می‌نهیم.

دبیر کل حزب الله لبنان در این مراسم گفت: روز قدس امسال بسیار متفاوت از سال‌های گذشته است و این به برکت طوفان الاقصی است.

نصرالله تاکید کرد: ما پایداری مقاومت در غزه و ملت فلسطین و در برابر ارتش اشغالگر را می‌ستاییم و حماسه‌ای بزرگ رقم زدند.

وی افزود: از جمهوری اسلامی ایران و ثبات موضع آن در یاری ملت فلسطین و مقاومت آن تشکر می‌کنیم. از سوریه به عنوان حامی جنبش‌های مقاومت در منطقه ما که در معرض تهدیدات قرار دارد نیز تشکر می‌کنیم.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: دشمن صهیونیست به قطعنامه‌های آتش بس وقعی نمی‌نهد و افکار عمومی جهانی را نادیده می‌گیرد و به وحشی گری و تجاوز‌های خود ادامه می‌دهد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت ایستادگی و پایداری گفت: به ثبات و پایداری نیاز داریم و به طور حتم پیروزی از جانب خداوند است. باید برای تحقق اهداف طوفان الاقصی اهتمام ورزیم و این وظیفه همه ما است.

نصرالله بیان کرد: وظیفه ما در روز قدس تبین نتایج راهبردی است که طوفان الاقصی محقق کرده است به ویژه خسارات راهبردی پروژه آمریکایی و اسرائیلی در منطقه.

وی افزود: همه منبر‌ها و رسانه‌ها حامی روند مقاومت باید روشنگری کنند، زیرا در این صورت دشمن دستاورد‌های تاریخی مقاومت را وارونه جلوه می‌دهد. برخی از منافقان روی آمار جانباختگان تمرکز کرده و دستاورد‌ها را نادیده گرفته اند.

نصرالله بیان کرد: اگر آزادی سازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰. پس از آن آزادسازی غزه پروژه اسرائیل بزرگ را از بین برد و جنگ ۳۳ روزه پروژه اسرائیل را از نابود کرد؛ طوفان الاقصی و آنچه در جبهه‌های حامی آن رخ می‌دهد، رژیم صهیونیستی را بر لبه پرتگاه قرار دارد و نشانه‌های این موضوع به مرور زمان آشکار خواهد شد.

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: باید از این نبرد پیروز و سربلند وثابت قدم خارج شویم و دشمن و حامیان آن شکست بخورند تا به هدف نهایی انشاءالله برسیم.

تعداد بازدید : 10
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها