هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران

ببینید | ذوب آهن - شمس آذر قزوین

آلومینیوم اراک در بازی خانگی خود برابر هوادار به تساوی یک بر یک رضایت داد.
کد خبر: ۱۴۵۰۷۲۹
تعداد بازدید : 12

به گزارش جام جم آنلاین، در چارچوب دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر، آلومینیوم اراک میزبان هوادار تهران بود. این بازی پیش‌تر به دلیل شرایط جوی و بارش برف لغو شده بود.

هوادار درحالی به مصاف آلومینیوم رفت که در دو دیدار گذشته خود مقابل استقلال و تراکتور شکست خورده  بود و نمی‌خواست سومین باخت متوالی را تجربه کند و سرانجام با تساوی یک بر یک، با امتیاز به تهران بازگشت.

تیم داوری: فرهاد امینی، محسن سلطانی، علیرضا طاهرخانی و شبیر بهروزی/ ناظر داوری: حسین نجاتی

ترکیب آلومینیوم:
احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری(۷۵-علیرضا نقی زاده)، ابوالفضل سلیمانی، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، یونس اکبرپور، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان(۷۳-رضا جبیره)، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مرتضی منصوری، مجتبی لطفی(۷۴-محمد میری)، محمد عباسی، مهدی گودرزی، امیرحسین پورمحمد(۷۴-سبحان پسندیده)، محسن سفیدچقایی(46- داریوش شجاعیان) ، کریم اسلامی(۷۴-امیرحسین بهادر)، امین قاسمی‌نژاد و مهدی باقری.

شرح گل:
آلومینیوم صفر - هوادار یک (دقیقه ۸: کریم اسلامی): حرکت از سمت راست بازیکنان هوادار با پاس در عرض مهدی گودرزی به محوطه، با ضربه تمام کننده کریم اسلامی به گل اول مسابقه تبدیل شد.

آلومینیوم یک - هوادار یک (دقیقه ۴۵: محمدامین کاظمیان): حرکت ترکیبی زیبا از آلومینیوم باعث گل تساوی شد. امیر نوری در سمت راست مهدی لیموچی را راه انداخت و او با یک پا دو پا و به هم ریختن محوطه توپ را به شش قدم پاس داد و کاظمیان با چرخش و ضربه زیبا گل تساوی را زد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها