سردار
سردار "سعید دادگر" اظهار داشت: پلیس استان در طرح نوروزی امسال که از 28 اسفند 1402 آغاز و در 13 فروردین 1403 پایان یافت، با تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی هدفمند و با همکاری شهروندان، موفق شد به دستاوردهای خوبی برسد.
کد خبر: ۱۴۵۰۷۲۴
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان فرمانده انتظامی گلستان گفت: طی این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل، مجموع سرقت ها 22 درصد کاهش داشته است ضمن اینکه کشف انواع سرقت نیز 97 درصد رشد را نشان می دهد.

سردار دادگر تصریح کرد: با تلاش بی وقفه ماموران پلیس راه و راهور، تعداد تلفات در جاده ها 66 درصد و در شهرهای استان 50 درصد کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای اینگونه طرح ها، برقراری نظم و امنیت پایدار و رضایتمندی مردم می باشد لذا کارکنان خدوم انتظامی با جان و دل در این مسیر تلاش خواهند کرد.

فرمانده انتظامی گلستان طی پیامی از مردم شرف استان که حرمت ایام شهادت امام علی (ع) را در روز طبیعت حفظ کردند، قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاري پليس، سردار "سعید دادگر" اظهار داشت: امسال که روز طبیعت با سالروز شهادت مولای متقیان امام علی (ع) متقارن شد، مردم مومن و آگاه استان با عمل به تکالیف الهی و رعایت شعائر این ماه عزیز و حرمت این روز، نشان دادند سنت های باستانی و مراسمات دینی و مذهبی دو رکن جدانشدنی جامعه می باشند. 

فرماندهی انتظامی گلستان، صمیمانه از همراهی و مشارکت بی نظیر مردم فهیم و خداجوی استان با دستگاه های متولی امر در حفظ حرمت ایام شهادت امیرمومنان (ع) و ماه ضیافت الهی تقدیر نموده و برای آنان آروزی سلامتی و توفیق روزافزون از درگاه الهی مسئلت می نمائیم.

در پایان این اطلاعیه با اعلام این که در این روز کمترین مشکل انتظامی را شاهد بودیم، تصریح شده است: پلیس با حضور حداکثری در کنار مردم و همراه آنان به وظایف قانونی خود در تامین نظم و انضباط اجتماعی و ترافیکی عمل نمود. مجموعه کارکنان این فرماندهی، خدمت به مردم شريف استان گلستان را افتخار بزرگی برای خود دانسته و شبانه روز و با تمام وجود برای دفاع از آرامش و امنیت مردم پای کار است و با عوامل مخل نظم و آرامش جامعه برخورد می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها