فرماندار فیروزکوه ضمن تاکید بر همکاری و هماهنگی مضاعف بین دستگاه‌ها در جهت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، خواستار برخورد جدی دستگاه‌ها در جهت جلوگیری اینگونه ساخت و سازها و تصرف اراضی ملی و برخورد قانونی با متخلفین و افراد سودجو در این حوزه شد. 
کد خبر: ۱۴۵۰۶۶۷

به گزارش جام جم آنلاین تهران،محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه در حاشیه بازدید سرزده از وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز ضمن تاکید بر همکاری و هماهنگی مضاعف بین دستگاه‌ها در جهت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، خواستار برخورد جدی دستگاه‌ها در جهت جلوگیری اینگونه ساخت و سازها و تصرف اراضی ملی و برخورد قانونی با متخلفین و افراد سودجو در این حوزه شد. 

وی در ادامه با اشاره به تبعات اجتماعی و اقتصادی مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز افزود: باید باهم افزایی دستگاه‌های شهرستانی از جمله دادگستری، نیروی انتظامی، شهرداری ها، دهیاری ها و سایر دستگاه‌ها، اولویت اول ستاد، پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و جلوگیری از تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغات باشد. 

 مظفری دادستان فیروزکوه نیز گفت:د رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیر مجاز در آن وجود دارد و همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و آخرین وضعیت و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این معضل حتماً به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

وی در خاتمه بیان داشت، با مسئولینی که در این زمینه کوتاهی داشته باشند برخورد قانونی خواهد شد و از مردم فهیم شهرستان فیروزکوه تقاضا داریم در صورت مشاهده تخلفات، موارد را به اطلاع ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان برسانند.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها