مهندس میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین،  از دریافت مجوز تولید گوشت مرغ در کشتارگاه این زنجیره با گرید(درجه) A خبر داد و گفت: طبق گواهینامه‌ای که سازمان دامپزشکی استان گلستان برای زنجیره بیتامین صادر کرده است از این پس گوشت مرغ تولید شده در کشتارگاه این مجموعه از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.
مهندس میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین، از دریافت مجوز تولید گوشت مرغ در کشتارگاه این زنجیره با گرید(درجه) A خبر داد و گفت: طبق گواهینامه‌ای که سازمان دامپزشکی استان گلستان برای زنجیره بیتامین صادر کرده است از این پس گوشت مرغ تولید شده در کشتارگاه این مجموعه از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۵۰۶۱۴
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم انلاین از گرگان وی با بیان اینکه در کشور تعداد انگشت‌شماری کشتارگاه وجود دارد که توانسته‌ است گرید A در تولید گوشت مرغ را به دست بیاورد، افزود: در کشتارگاه بیتامین پیش از این خط دوم کشتارگاه برای تولید این نوع مرغ را راه‌اندازی کرده‌ایم و مشکلی در زمینه تولید نخواهیم داشت.

رئیس هیئت مدیره شرکت بیتامین درخصوص تفاوت تولید مرغ با درجه‌های B  و A  تصریح کرد: مرغی که برای کشتار وارد می‌شود اگر به طریق دستی کشتار شود، در این روش امعاء و احشاء داخلی مرغ مانند شش‌ها، نای و مری در لاشه باقی می‌ماند و اینها به شرط داشتن سایر ضوابط مانند وزن مناسب در دسته B طبقه‌بندی می‌شوند، مابقی مرغ‌ها اگر با خط دو به شیوه اتوماتیک کشتار و  همه امعاء و احشا کاملا تخلیه و با چیلر آبی خنک شوند گرید یا درجه آنها A خواهد بود.

مهندس هلاکوئی درباره مزیت‌ مهم تولید مرغ با درجه A توضیح داد: به دلیل عدم وجود امعاء و احشاء در شکم مرغ با درجه A فسادپذیری این نوع مرغ‌ها نسبت به سایر درجات کمتر است و عمر ماندگاری بیشتری دارد.

رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین اظهارداشت: مجموعه بیتامین در تلاش است با استفاده از به روزترین فناورهای موجود در کشور و حتی خارج از کشور مرغ سالم و بهداشتی با بهترین کیفیت را به دست هموطنان عزیزمان برساند که در همین زمینه اقدام به دریافت درجه A  برای تولید گوشت مرغ در کشتارگاه‌ها خود کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها