رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: ۳ هزار میلیارد تومان از کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی استان در سال گذشته فروخته شد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: ۳ هزار میلیارد تومان از کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی استان در سال گذشته فروخته شد.
کد خبر: ۱۴۴۹۹۶۹

هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: ۳ هزار میلیارد تومان از کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی استان در سال گذشته فروخته شد.

قهرمانی افزود: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه، تعیین تکلیف کالا‌های متروکه و مهلت منقضی شده و ساماندهی امور مربوط به حوزه بنادر، گمرکات و سازمان اموال تملیکی است.


وی گفت: تأمین امکانات و تجهیزات لازم برای تخلیه و بارگیری با همکاری دستگاه‌های متولی، امحاء و معدوم‌سازی کالا‌های تاریخ مصرف گذشته و برگزاری مزایده نیز به صورت مستمر در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان است.


رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به برگزاری مزایده فوق العاده شماره ۵۹۷ کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی استان افزود: ۱۴۹ ردیف کالا شامل انواع ماشین آلات راهسازی، خودرو سواری، تجهیزات و اقلام مختلف به ارزش ۶۶۰ میلیارد تومان فروخته شد.


وی با اشاره به کشب رتبه نخست پیشتازی استان در تعیین تکلیف انبار‌های اموال تملیکی و رتبه نخست آن در سطح کشور، گفت: براساس شاخص‌های هجده‌گانه عملکردی در حوزه‌های اموال منقول و غیرمنقول، اموال تملیکی استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲ با بیشترین میزان فروش و درآمد در کل کشور را به خود اختصاص داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها