مدیر بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: در یازده ماهه امسال ۴۸ هزار میلیارد ریال به ۳۵ هزار نفر در استان تسهیلات مختلف کشاورزی پرداخت شد.
کد خبر: ۱۴۴۹۶۷۷
نویسنده وحیده حاجی محمدیاری

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: جواد صمدی اعلام کرد: بیشترین تسهیلات یازده ماه امسال در بخش زراعت یازده هزار و ۷۳۴ میلیارد ریال برای یازده هزار و ۳۳۰ نفر پرداخت شد.

وی افزود: در بخش صنایع و ادوات کشاورزی و صنایع دستی، ۱۰ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال به تعداد سه هزار و ۴۰۰ نفر تسهیلات پرداخت شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در مدت یاد شده هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خدماتی و خرد کشاورزی در استان برای ۶ هزار و ۱۰۰ نفر پرداخت شد.

وی در ادامه به تسهیلات پرداختی در زیر بخش دام و طیور اشاره کرد و گفت: در این بخش بیش از هفت هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال برای چهار هزار و ۶۹۶ نفر متقاضی پرداخت شد. است.

صمدی سپس به سرمایه گذاری بانک کشاورزی در زیر بخش های مختلف باغداری اشاره کرد و گفت: در بخش باغداری سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به تعداد چهار چهار هزار و ۹۵۰ فقره تسهیلات پرداخت شد.

مدیر بانک کشاورزی آذربایجان شرقی به تسهیلات پرداخت شده این بانک در سرفصل قرض الحسنه اشاره کرد و افزود: شعب بانک کشاورزی تا بهمن دی ماه سالجاری سه هزار و ۸۲۰ میلیاردریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری با نرخ سود چهار درصد پرداخت کردند.

وی گفت: از این میزان تسهیلات قرض الحسنه سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به تعداد ۱ یک هزار و ۵۴۲ نفر تسهیلات ازدواج و مبلغ ۶۱۵ میلیارد ریال به تعداد۹۳۸ نفر تسهیلات فرزندآوری اعطاء شده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها